Формите на спонсорство асоциират търговската марка със специфично съдържание/актив – показват принос на марката. Може да включват името, търговска марка, услуги и продукти на спонсора. Може да са откъс от рекламен клип или форма с отделен криейтив.
Покана за закупуване на продукти или ползване на услуги на спонсора, изтъкване на качества на продукти или ползване на услуги на спонсора не могат да присъстват в спонсорски форми.
Адрес, телефон или други форми за контакт, включително интернет адрес, подпомагащи придобиването на продукт или ползване на услуга на спонсора не могат да са част от спонсорските форми.
Спонсорските форми са най-ефективни, когато криейтивът им е свързан с темата, действието на съдържанието.
Брандът е интегриран в анимациите на канала чрез характерни елементи от криейтива на клиента. Позициониран в качествено съдържание, което удовлетворява интерес на по-специфичен таргет, брандът създава позитивно преживяване по нов начин и изгражда близост с аудиторията, в синхрон с облика и характериситиките на канала.
Иновативно и въздействащо, съчетанието привлича вниманието на аудиторията, подпомага затвърждаването на ценностите на марката и подобрява всички нива на репутация на бранда пред лоялната аудитория на канала.
Рекламни форми, които се излъчват върху част от екрана по време на самото съдържание. Overlay анимациите могат да включват насърчаване за покупка, изтъкване на качества на продукт, цитиране на адреси, интернет адреси, цени, др.
В зависимост от вида overlay, анимацията заема до 1/3 от екрана и заема долната хоризонтална част, дясната вертикална част или ъгъла на екрана. Повече информация относно размерите ще откриете в раздел „Технически стандарти“.
Подобни overlay анимации могат да се излъчват в част от заглавията в програмите на медията, поради което планирането им подлежи на потвърждение от страна на отдел „Продажби“.
Overlay анимациите задължително трябва да бъдат идентифицирани като търговско съобщение и да включват надпис „реклама“.
Рекламни блокове, които осигуряват премиум позициониране и са изцяло посветени на комуникацията на рекламодателя.
Продължителността им зависи от тази на рекламните клипове на клиента и от законовото ограничение за реклама в един астрономически час.
Подредбата на рекламния блок зависи от конкретния повод на комуникация и криейтива за него.
Премиум блоковете са ясно разграничени от останалото съдържание чрез надпис „реклама“ и/или шапки реклама.
Бранд интеграциите са мощен инструмент, който позволява на марката да се възползва от добавената емоционална стойност на съдържанието и засилва ефективността на рекламната кампания на клиента.
Бранд интеграциите варират от пасивни към активни и по начина, по който продуктът се вмъква в съдържанието.
Някои начини за реализиране на бранд интеграции включват визуализация на продукт, използване на продукт, споменаване на бранд, добавена реалност.
Продуктите и услугите могат да се представят без прекомерното изтъкване на тях и техните качества, както и без насочване към покупката им.
Марката на клиента се обвързва с ID-то на слота чрез интегриране на бранд елементи и чрез спонсорска заставка.
Креативният екип на медията изработва формите след обсъждане на идеята и получаване на изходните материали от клиента.
Примери за слотове, които могат да се брандират са МегаХит по bTV, bTV Ваканция, Семеен следобед по bTV, Кино в 21:00 по bTV Cinema, др.
Продължителност: ID + 7‘‘ заставка
Позиция: преди и след слот
Ценообразуване (основен, нишов): Политика за продажба на ТВ реклама 2024
Технически изисквания: Спонсорска заставка спрямо гореописаните изисквания + при интегрирането на бранд елементи БМГ следва да получи изходни материали във векторен формат EPS, PDF, Ai
bTV не носи отговорност за съдържанието на коментарите и на материалите, разположени от потребители на сървъра на bTV.
© bTV - bTV Media Group 2018 г. Всички права запазени.