bTV е най-любимата марка в категорията „Телевизия и радио“ на Superbrands

bTV Media Group печели отличие в седем от осемте години от раздаване на престижните награди

Реклама

bTV отново се нарежда сред най-силните български потребителски марки и е избрана за любимата марка в категорията „Телевизия и радио“ на престижните Superbrands. За осми път международната организация Superbrands отличи водещите брандове в бизнеса и сред потребителите, като резултат от независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар. Участие в конкурса взеха  проекти, позиционирани в 27 категории.

“За 22 години bTV развива едни от най-популярните търговски марки в областта на медиите. Проекти и кампании, с които се гордеем. Но не количеството е това, което ни отличава, а постоянният стремеж за по-добро качество и силната връзка със зрителите. Споделените ценности, доверието и емоциите са здравата основа, която превръщат bTV не просто в марка, а в супербранд. Безспорно постижение, но и отговорност към всички наши потребители, партньори и разбира се към служителите на bTV Media Group, без които този успех нямаше да бъде възможен“ - сподели Господин Йовчев, Главен оперативен директор на bTV Media Group при получаване на наградата.

Методът на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, които участват в програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Superbrands е марка, изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.