360° Livestream на финала на „Гласът на България“ с изключителен ръст на зрителите

Експлозивният финал отново взриви онлайн пространството

Реклама

360-градусовият лайв стрийм на финала на „Гласът на България“ отбеляза изключителни резултати този сезон. Едно от най-атрактивните интерактивни приключения в българското дигитално пространство записа двоен ръст на зрителите, спрямо представянето си през 2019 г.


Близо 55 000 зрители са гледали 360-градусовият лайв стрийм на финала на 12 юни и оспорваната битка за 50 000 лв., в която победата извоюва 43-годишният пеещ художник Георги Шопов от Варна. Над 76% от тях са проследили 360-градусовата надпревара чрез мобилните си устройства.


За първи път в историята на предаването у нас финалът на живо се проведе без публика, поради мерките и ограниченията, свързани с COVID-19, но това не се отрази на зрителския интерес към виртуалното 360-градусово предизвикателство, дори напротив – то отбеляза над 100% ръст.


За пръв път в осъществяването на 360-градусовият лайв стрийм на финала на „Гласът на България“ бяха използвани две камери. Специалните постаменти и разположението на камерите допринесоха за още по-интерактивно усещане на наелектризираната от вълшебните гласове на финалистите атмосфера.


По време на телевизионните рекламни анонси сцената беше изпълнена от очарователното присъствие на един от най-обичаните модели и инфлуенсъри Алекс Петканова. Нейните интервюта с треньори и участници даваха виртуален достъп на феновете до бекстейджа и увеличаваха интереса към зрелищния финал.

За популяризирането на 360° финала за първи път беше създадена специална игра за зрителите. По време на интерактивния финал феновете трябваше да открият брандиран предмет, като всички, справили се със задачата, участваха в томбола за награди от „Гласът на България“.

Играта, както и 360° финала, бяха изключително наситено промотирани със специален телевизионен промо анонс с участието на Алекс Петканова и атрактивни 360° градусови кадри.

Портфолиото от сайтове на bTV Media Group продължава да отбелязва ръст през първата половина на годината, както на посещаемостта, така и във видео гледанията и в специалните си проекти.

В този предизвикателен период ние предлагаме все по-интересни и ефективни решения на рекламодателите. Нашата цел е партньорите ни да достигнат до голям брой потребители в дигитална среда и да намерят висока резултатност за своите послания.

Съвсем скоро bTV Media Group ще представи своите интересни специални предложения за идващия есенно-зимен сезон на 2020 г.

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1 НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: sales@btv.bg