Акценти Есен 2020: разнообразни възможности за изграждане на стойност на бранда чрез премиум рекламни форми

Култовите предавания на bTV Media Group се завръщат с нови емоции и позитивен заряд през Есен 2020

Реклама

ПРЕДИ ОБЕД

Най-пъстрото и винаги различно предаване, с авторски рубрики и собствен облик — „Преди обед”, ще усмихва зрителите на bTV в часовете след сутрешния блок и тази есен. По своя неповторим начин водещите Десислава Стоянова и Александър Кадиев ще продължат да поднасят интересна информация с позитивен тон, както и с помощта на най-въздействащите изразни средства на интегрираното студио на bTV. Все по-актуалните теми за здравето ще бъдат представяни от довереното лице д-р Неделя Щонова и с нови рубрики и репортери, които ще внесат динамика, разнообразие и нов прочит на темите, които вълнуват зрителите. Това ще отвори вратите и за разнообразието в подхода, чрез който се представят темите, свързани и с брандовете, а високо-технологичното студио, в което се реализира предаването дава възможност за реализация на ефектни интеграции чрез аугментирана реалност.

                                

ЛОВЦИ НА ХРАНА

Тази есен кулинарният и приключенски нюх на chef Андре Токев отново ще го отведат в търсене на автентични рецепти, вълнуващи срещи с хора от отдалечени кътчета и посещения на забележителности с многогодишна история.

Предаването предоставя чудесна възможност за партньорство с различни брандове чрез продуктово позициониране и алтернативни форми на реклама. През последния сезон Mastercard избраха коледния епизод на „Ловци на храна“ за една от платформите, в които да промотират кампанията си “Вкусът на дома”. В него Андре Токев изненада chef Силвена Соу в дома й в Дубай с подарък за Коледа - безценна кутия с любими традиционни храни.

Снимките на предаването продължават до средата на септември, а специалният коледен епизод ще бъде заснет в седмиците преди празниците. Предаването е изключително подходящ контекст за брандове, които искат да бъдат по-близо до хората. С цел разширяване обхвата на кампанията бранд интеграцията може да бъде надградена с премиум рекламни форми.

                            

ПАПАРАЦИ – НОВО 20!

Тази есен bTV ще изненада зрителите с шоу, което няма аналог в телевизионния ефир у нас. Предаването „Папараци” поема в нова посока и ще се трансформира в първия по рода си комедиен телевизионен таблоид в България! Шоуто ще продължи да наблюдава българските звезди, но с повече хумор, а в изцяло новото студио ще влезе една от най-емблематичните водещи у нас – Мария Игнатова.

Обновеното съдържание открива интересни възможности за бранд интеграции и надграждаща комуникация с премиум рекламни форми.

                          

 

ШОУТО НА НИКОЛАОС ЦИТИРИДИС

С интеграция на сладоледи Boss в шоуто посрещнахме лятото с много смях, забавление и изненади. Създадохме две видеа на външна локация, които позиционират бранда автентично и по забавен начин.

Зрителите проследиха кой измежду два отбора може да изкара повече пари с улична музика. Печелившите се насладиха на изкушението - пълна хладилна чанта със сладоледи BOSS, които впоследствие споделиха с колегите си от другия отбор.

В два епизода на „Шоуто на Николаос Цитиридис“ реализирахме бранд интеграции, включително с бенда на шоуто, в които ангажирахме потребителите.

За да въвлечем аудиторията още повече, bSTARS позиционира сладоледа и в Instagram профила на Николаос Цитиридис, където чрез артистично хумористично видео в типично негов стил той обяви игра, която дава възможност на двама да спечелят по един кашон сладоледи BOSS.

Шоуто отваря възможности за множество креативни и забавни бранд интеграции, които могат да бъдат обогатени и чрез аугментирана реалност в студиото и естествено продължени в дигитална и радио среда.

                 

  

ФЕРМАТА: ПЪТЯ НА ЕДНА МЕЧТА

С нов прочит на оригиналната концепция на формата, най-запомнящото се предаване за последните години – „Фермата“ - се завръща в ефира на bTV на 5-и септември!

През изминалия сезон реализирахме знакови проекти, които доказаха високите резултати, които брандовете могат да постигнат чрез обвързване със съдържанието на „Фермата“. То достига до силно ангажирана, многомилионна аудитория и сърцата на зрителите. „Алманах: История на българщината“ се превърна в абсолютен хит сред потребителите, а с 360⁰ livestream финала привлякохме 144 000 зрители онлайн, или с 82% повече спрямо предходната година.

Очаквайте специалното мултиплатформено предложение за спонсорство на 360⁰ livestream ФИНАЛ! Чрез него ще можете да реализирате високотехнологично и иновативно присъствие по време на кулминацията във „Фермата“ чрез иновативни форми в 360⁰ livestream и аугментирана реалност в телевизия.

Снимките на новия сезон на „Фермата“ са вече в разгара си. До края на октомври има възможност за разнообразие от бранд интеграции, а по време на излъчване на епизодите до средата на декември можете да обвържете най-завладяващото и коментирано съдържание в есенния ефир с вашия бранд чрез премиум рекламни форми в ТВ, дигитална и радио среда.

                   

MASTERCHEF: РЕАЛНИ ХОРА, НЕРЕАЛНА ХРАНА

Дългоочакваната развръзка на Сезон 5 на култовото предаване MasterChef ще завладее екрана през есенния сезон. На 13-и септември ще излъчим recap епизод с основните акценти от сезона до момента, след което от 20-и септември нататък, всяка неделя зрителите ще се наслаждават на кулинарното преживяване и ще разберат кой ще грабне титлата за новия хоби готвач номер 1 на България.

В дигитална среда MasterChef-съдържанието продължава да привлича нови сегменти и да ангажира аудиторията. Новото начинание MasterChef@Home с участието на Катето Евро и внучката й постига изключителни резултати онлайн – първи епизод от интригуващата поредица достига над 12 000 гледания. През есента нови, заснети епизоди на tasty видеа, дигитални мастъркласове и „За: Ненаситните“ и МастърЗона в радио N-JOY ще съпътстват и предават емоциите в кухнята на MasterChef.

Станете част от приключението и увеличете ефекта на основната комуникация на брандовете чрез добавената емоционална стойност на съдържанието, като се възползвате от премиум рекламни форми в мултиплатформена среда.

                    

 

ТЕМАТИЧНИ И AD HOC ПАКЕТИ

bTV Media Group продължава да развива инициативата за създаване на специални тематични пакети, свързани с различни празници и съдържателни акценти в хода на годината, така че да разполагате с богата палитра от опции за изграждане на стойността на брандовете.

В края на юли изпратихме BMG SP Back-to-School и оставаме насреща за обсъждане на различни идеи за адаптиране спрямо нуждите на клиента.

Очаквайте и офертите, свързани с Хелоуин през октомври, с фокус върху мъжка аудитория през ноември, както и за празниците през декември.

Следете bFEED и директните съобщения от отдел „Продажби“ на bTV Media Group за актуална информация, свързана с всичките ни специални предложения.

                        

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1 НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]