Бранд интеграции в „България търси талант“, които не може да пропуснете

Тази пролет световното шоу за таланти се завръща по bTV и ще завладее ефира и дигиталния свят

Реклама

Седмият сезон на най-успешното телевизионно шоу за таланти у нас обещава да бъде повече от впечатляващ. Спиращите дъха изпълнения ще се случват в напълно ново студио с много видеостени и разбира се – при пълно спазване на противоепидемични мерки.

Над 160 таланти ще бъдат оценявани отново от бляскавото жури - прекрасната Славена Вътова, чаровната Катето Евро, критичният Любен Дилов – син и безкомпромисният Ицо Хазарта.

А колко са впечатляващи талантите тази година, можем само да гадаем, след като още в първия снимачен ден журито използва Златния бутон.

Новостите и възможностите за позициониране на рекламодатели в дигиталното съдържание на „България търси талант“ не спират дотук.

Популярният влогър и млад режисьор – Крис Захариев, е новото лице на дигиталното съдържание на шоуто. Усмихнатият младеж с десетки хиляди последователи в социалните мрежи и милиони видеогледания в YouTube, ще поведе зрителите на любимото шоу за таланти по bTV зад кулисите му за още повече забавни и непоказвани моменти. Рубриката “Още от България търси талант” с Крис Захариев ще има два епизода седмично и ще може да се проследи на www.talant.btv.bg.

Ключов елемент в „България търси талант“, който предлага изключителна възможност за брандинг интеграция е, „Спаси талант“.

Тя дава шанс ексклузивно и само на интернет потребителите на talant.btv.bg да гласуват и да върнат един от отпадналите участници обратно в шоуто.

Гласуването продължава 24 часа на специално създадена страница, а емоциите са повече от позитивни.

Гласуването ще бъде популяризирано в ефир, а допълнително ще бъдат използвани различни брандирани reach media формати, както и специално тийзър промо, което ще се публикува и в онлайн платформите веднага след обявяването по bTV.

С подобно гласуване през 2020 г. в „Гласът на България“ провокирахме над 350 000 души да гласуват за своя фаворит и да го върнат за участие в големия финал.

Разбира се, сред дигиталните възможности не можем да пропуснем и специалния 360-градусов финал на „България търси талант“. 

Триизмерното приключение, което вече показа изключителни резултати за редица брандове, се очаква да привлече над 130 00 уникални гледания.

Дигиталните възможности за рекламно позициониране в „България търси талант“ ви очакват! Не се колебайте да се възползвате!