bTV е изборът на зрителите сред всички ТВ източници на информация през април

Расте интересът към новинарското съдържание, свързано с COVID-19 пандемията

Реклама

Най-много зрители са гледали редовните и извънредни емисии, актуални предавания и други специални студия на bTV, посветени на коронавирус епидемията в България, през април 2020 (ГАРБ, 4+).

Специалното студио „Кризата COVID-19: Всичко, което трябва да знаете“, е привлякло повече от 1.1 милиона зрители и 39% дял от всички в часовия пояс на 2 април. Сред най-гледаните новинарски програми миналия месец бяха и специалното COVID-19 издание „Какво следва“, извънредната пресконференция на премиера, специалното интервю с президента в рубриката „Питай“ и благотворителния концерт по bTV в подкрепа на най-засегнатите от епидемията #ПомогниОтВкъщи.

 

bTV Новините в 19 часа е водещият източник на информация сред всички ТВ емисии.

 

През април „Тази сутрин“ остана информационният лидер в ранните часове на деня с 35,7% дял от всички зрители. „Лице в лице“ е предпочитаното актуално предаване в следобедите в делничните дни /33,1% дял/, а „120 минути“ привлича най-голямата аудитория в късния неделен следобед /28,2%/.

 

 

 

Българските зрителите високо оценяват пренасочването на фокуса на bTV Media Group върху новините и актуалните предавания по време на COVID-19 епидемията и според скорошно независимо проучване и онлайн данните за btvnovinite.bg за март 2020.

Програмните промени, въведени от bTV във връзка с пандемията, са изцяло съобразени с настоящите приоритети на компанията: да опази здравето на екипа си и да гарантира, че зрителите ще получават навременна, адекватна, полезна и достоверна информация по всяко време на деня, на всички платформи.