bTV Media Group разшири портфолиото си с два нови сайта

Btvsport.bg и businessnovinite.bg ще предлагат обогатено съдържание по важни за аудиторията теми

Реклама

В продължение на мисията си да бъде водещ източник на информация и да отразява широк спектър от теми bTV Media Group стартира два напълно нови сайта.

Новинарският екип на bTV разработи нов бизнес сайт businessnovinite.bg, а спортният отдел на медийната група стои зад пускането на btvsport.bg.

Businessnovinite.bg събира на едно място всичко, което бизнес аудиторията иска да знае, с достъпно съдържание от света на макроикономиката, финансите, енергетиката, кредитирането, фондовите и стоковите борси, киберсигурността, недвижимите имоти, криптовалутите и високите технологии. Бизнес сайтът е логична следваща стъпка от развитието на дигиталните проекти на bTV Media Group.

В една от рубриките на сайта - „Топ 5“ на businessnovinite.bg  читателите могат да намерят й интересни факти, събития и съвети, касаещи нови тенденции, стартъпи, технологии и AI.

Част от експертните коментари ще се реализират в подкасти на бизнес тематика, в унисон с последните тенденции в поднасянето на уеб съдържание, а гости ще са признати експерти в областта на икономиката, финансите и бизнеса.

От своя страна, Btvsport.bg ще предостави горещи новини, интервюта, срещи със суперзвезди и техните треньори, резултати от спортните надпревари и статистика на живо, пълна програма на спортните събитията, както и богато видео съдържание. Новият сайт е разширено продължение на спортното съдържание на btvnovinite.bg и амбицията на медията е да работи в тясна връзка и синхрон с останалите сайтове на групата.

Btvsport.bg е домът и на спортния подкаст на bTV Media Group – „За спорта без клишета“, който бе пуснат през февруари тази година и компанията инвестира в изграждането на модерно дигитално студио за старта му. На новия сайт читателите ще открият всички предишни епизоди, а всеки четвъртък ще ги очаква нов епизод със спортна звезда.

В новия спортен сайт всички фенове на гейминга могат да проследят и видео подкаста „Двама геймъри и половина“, с най-актуалните тенденции и новини от гейминг индустрията, както и ревюта на игри от експерти в областта. Той е дигиталното продължение на предаването „Геймър“ по bTV Action, един от най-иновативните формати в българския ефир.

И двата сайта предлагат много и нови възможности за нашите рекламодатели – подкасти, нови категории, както и структура изцяло подчинена на mobile-first подхода.