bTV Media Group разширява портфолиото си от качествено дигитално съдържание с две специални секции на btv.bg и btvnovinite.bg

Проектите се реализират съвместно чрез медийно партньорство между bTV Media Group и Сдружение ДНК (Движение за национална кауза)

Реклама

„40 седмици - пътят на едно дете“ е първата по рода си онлайн поредица в България, посветена на навременното родителство. Поредицата проследява живота на четири бременни жени, решили, че е настъпил моментът да станат майки.

Документалното риалити има по два епизода седмично – във вторник и четвъртък. Целта му е да вдъхнови младите семейства и двойки, които се колебаят или отлагат във времето раждането на деца, да бъде опора на всички настоящи родители, но и да подготви с полезни съвети бъдещите майки, за да посрещнат спокойни новия член на семейството.

Акцент в епизодите ще са важните събития от всяка гестационна седмица по време на бременността, медицински прегледи  и съвети от специалисти.  Като специални гост - ментори ще видим популярни български майки и лица на кампанията, Меги и Нели от „Търси се“, Юлияна Дончева, Мария Илиева и много други.

Зрителите  могат да гледат епизодите всяка седмица на www.btv.bg/40weeks.

„България те иска“ –  специална онлайн секция на btvnovinite.bg, която предлага богат набор от видео материали, актуални обяви за работа и информация за стандарта на живот в различните региони на страната.

Основната идея на онлайн платформата е да опосредства връзката между качествените кадри и отговорните работодатели у нас и да улесни избора на място за работа и живот на българите, като даде детайлна информация и съвети за стандарта на живот, цените и наемите на жилища, броя детски градини, информация за инфраструктурата и нивото на престъпност в различните региони на България. Сред предимствата на секцията „България те иска“ е и богатото видео съдържание, статиите с експертни съвети на специалисти в областта на човешките ресурси и недвижимите имоти, мотивационните лектори, както и блиц интервютата с топ мениджъри и предприемачи, актуалните коментари на седмицата и вдъхновяващите истории за успели българи.

Потребителите на btvnovinite.bg ще виждат в реално време топ 5 на най-новите и актуални обяви и ще имат бърз достъп до един от най-любопитните инструменти на платформата - калкулатора за сравняване на стандарта на живот в различни точки на света, който може да определи на колко биха се равнявали настоящите разходи на дадено семейство в чужбина във всеки областен град в България спрямо основните показатели на този критерий.

Макар изцяло нови, но вече добре познати на аудиторията, двата проекта дават възможности за бранд интеграции и имиджово присъствие чрез микс от стандартни дисплей формати, видео и native реклама, както и продуктово позициониране във видео съдържанието.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected] , които ще обсъдят персонално всяка възможност за присъствие на вашия бранд в инициативите за по-добро бъдеще на България.