bTV Media Group с награда за дигитално постижение в рекламна кампания

bTV Media Group грабна наградата в надпревара с 92 финалисти, които се бориха за престижните отличия, разпределени в 19 категории

Реклама

На официална церемония в края на април бяха раздадени наградите за дигитални пoстижения IAB Mixx Awards 2022, които отличават лидерите в интернет общността.

bTV Media Group спечели награда в категорията „Най-ефективно използване на данни“, с проекта си „Сблъсъкът на титаните в професионалния бокс – Фюри – Уайлдър“ и кампанията за спортната среща, излъчена в ефир и в дигитална среда, на сайта btvnovinite.bg/sport, осъществена съвместно с Efbet.

Mеждународно жури оценяваше безпристрастно проектите по определени критерии и селектира най-добрите сред тях. Компанията е финалист и в категориите „Програматик”, както и в „Digital craft and innovation” с проекта за първата и единствената в България кампания с добавена реалност в Instagram, “Виж ме сега на сцената“, създадена за „Гласът на България“, в партньорство с козметичния бранд Avon. Наградите са еталон за високото качество на онлайн кампании в дигиталната индустрия, а победителите очертават тенденции на развитие на бранша.

 „Печелим награда в категорията, която измерва евективност на резултатите и сме щастливи, че усилията ни в тази посока са забелязани. bTV Media Group инвестира в развитието на дигиталните проекти и се стреми да надгражда ефективността на дигиталните ни кампании и така предлага все повече възможности за повишаване на познаваемостта на марките, с които партнираме.“, сподели Зоя Василева, директор „Дигитален отдел и дигитални продажби“.

bTV Media Group продължава активно да разработва нови дигитални проекти като новия спортен сайт btvsport.bg. Боксът продължава да бъде сред спортните ни приоритети. Проектът за боксовите срещи на братя Пулева „В ръкавиците на Пулеви“ ще продължи и след техните битки в Лас Вегас през май.

За допълнителна информация и персонална оферта може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на websales@btv.bg, които чрез креативен и нестандартен подход ще осигурят на вашия бранд асоциация с уникалното съдържание на новите bTV Media Group проекти.

ПОСЛЕДНИ

Реклама