bTV Media Group с още рекламни възможности в дигиталните екстеншъни тази есен

Уеб пространството готви изненади за аудиторията и рекламодателите

Реклама

bTV Media Group готви изключително дигитално присъствие на новия си сезон. Водена от целта да доставя качествено съдържание на всички платформи, медията ще представи още рекламни възможности в хитовите си дигитални поредици.

Предстои нов сезон на култовата поредица „Животът зад Фермата“, която ще радва онлайн потребителите през есенния сезон. Епизодите с нестандартни идеи и хумористичен прочит на редица вечни теми от водещия Мирон вече достигнаха общо над 190 000 уникални видео гледания. А този сезон на „Фермата“ и неговото дигитално приключение се очертават още по-интересни.

Страхотна промяна предстои в дигиталния екстеншън на „Гласът на България“. Прея се присъединява към лицата в предстоящия сезон на "Гласът на България" и ще бъде новият водещ на "Гласът зад кадър" на glasat.btv.bg. Музикант, певица, текстописец и аранжор, тя определено ще плува „в свои води“ в новата си роля на V-репортер.

Видео поредицата ще представи нови и още по-интересни възможности пред рекламодателите,  включително и в комуникацията в социалните мрежи.

Дигиталният екип на отдел “Продажби“ е на разположение да помогне на своите партньори при създаването и таргетирането на комуникацията и насочване на точното послание към разнообразни аудитории, като улесни открояването от конкурентите в тази динамична среда.