bTV Media Group стартира нов геймърски подкаст с много възможности за рекламодателите

bTV Media Group не спира да развива и инвестира в ново дигитално съдържание. Новият проект, който стартира през февруари, е новият подкаст „Двама геймъри и половина“, насочен специално към електронните спортове и забавление

Реклама

Естественото продължение на новото ни съботно предаване „Геймър“ по bTV Action  представя на нашата аудитория гейминга като сериозна индустрия, в която се потапят все повече и повече хора.

Водещ на дигиталното приключение „Двама геймъри и половина“ е обичаното лице на bTV   Натали Трифонова, която ще внесе свеж поглед към доминирания от мъжете свят на видео гейминга.

Тя ще влезе в ролята на своеобразната половинка на гостуващите известни „стриймъри“ на видео игри и популярни лица от електронните спортове и българското гейминг общество.

Присъствието на Натали ще смеси експертното мнение на опитните мъже и това на любопитен прохождащ играч, който ще прави темите на подкаста интересни  и разбираеми за по-слабо запознатите с електронните забавления.

Подкастът открива редица възможности пред рекламодателите, особено за продуктово позициониране.

 За това предразполага и сетът на формата, който се състои от две части – традиционното студио, в което се провеждат всички интервюта и „геймърска бърлога“, която е професионално оборудвана с мощен компютър, VR сетове, конзоли и голям телевизор. Там ще се провеждат дуели, демонстрации и забавни ревюта.

Така обособено, пространството предоставя множество възможности за интеграции. Наличието на геймърска техника позволява пасивен брандинг чрез видео, лого или друг формат.

Различните акценти на съдържанието и сета дават нови възможности за дългосрочно и ексклузивно партньорство.

Вариантите за присъствие, които предлагаме за рекламодателите включват две възможности за избор– едномесечно участие през месец февруари и по-продължително присъствие до началото на лятото.

Основен акцент и в двете предложения е възможността за специално продуктово позициониране в новото видео съдържание всяка седмица. Присъствието в епизода ще бъде подкрепено и със спонсорски заставки, които ще допълнят цялостната асоциация на бранда с предаването на всички платформи, на които се излъчва.

Потребителите могат да открият подкаста на btvnovinite.bg/sport, YouTube канала на bTV Media Group, платформата за отложено гледане btvplus.bg, както и в мрежите на Spotify, SoundCloud, Apple и Google.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected] , които ще обсъдят персонално всяка възможност.