bTV Media Group за поредна година е основен партньор на наградите Effie

Признание за идеите, които работят

Реклама

Effie е глобалният символ на успешната маркетингова комуникация, като вече 50 години фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава диалога между клиент и агенция по пътя към създаването на работеща реклама. Наградите Effie са най-авторитетните сред рекламодателите и рекламните агенции в тази област в света, присъждани в над 40 държави на 6 континента.

В България организатор на конкурса е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). От 2007 г. той отличава онези кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

bTV Media Group отново е основен партньор на наградите Effie.

„Подкрепата към Effie Awards е част от мисията ни да налагаме ефективността като ключов критерий за определянето на най-успешните маркетинг и комуникационни практики. Дори най-впечатляващите творчески идеи за рекламна кампания няма да имат смисъл, ако не допринесат за бизнес резултатите на компанията. Това е основен принцип в работата на нашия талантлив екип „Продажби“ всеки ден, заради който и bTV Media Group е предпочитан партньор на рекламната индустрия. Имаме страхотни примери за високоефективни кампании в каналите на bTV Media Group тази година“, коментира Десислава Проева, Директор Продажби на bTV Media Group и пожелва успех на всички участници в конкурса.

По време на церемонията по връчване на наградите Effie на 21 ноември, която ще се проведе в City Stage, София, ще бъдат връчени отличията на най-добре представилите се рекламни кампании в периода 1 януари 2017 г. – 30 септември 2018 г. Призовете са в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания".

Подадените заявки ще бъдат оценявани в два кръга от независимо жури от доказани специалисти в различни области на бизнеса. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията.

През втория кръг заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по категории. При формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании. Ще бъдат разглеждани и оценявани и пазарната среда, стратегическата идея и реализацията й.

Финалният период за закупуване на билети за гала вечерта e 14 ноември – 21 ноември. Вижте повече подробности тук.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]