Реклама
На 13 февруари bTV Radio Group официално стана част от първия по рода си Световен радио алианс. Радиогрупата, която обединява радиата N-JOY, bTV Radio, Jazz FM, Classic FM, Z-Rock в общо утвърдено портфолио, стана член на Европейската асоциация за радио и телевизионна реклама – EGTA. По повод Световния ден на радиото и по инициатива на EGTA, 14 търговски асоциации в Европа, САЩ, Канада и Австралия обединиха усилията си, за да формират Световния радио алианс.Глобалната група от организации има за цел да демонстрира и популяризира силата и стойността на радиото в медийната среда чрез споделяне на добри практики и общо виждане за бъдещето и развитието на аудиото. Това сътрудничество между континентите ще подчертае множеството силни страни на радиото, неговата уникална маркетингова сила и всички възможности, които предлага като част от медийния микс.
Присъединявайки се към EGTA, bTV Radio Group продължава стратегията си да работи активно в посока усъвършенстване и развиване на услугите си, в съответствие с бързопроменящия се пейзаж на радиото и аудиото, като по този начин затвърждава ключовата си роля за напредъка на сектора. Програмите на радиостанциите от групата продължават да обновяват съдържанието си непрекъснато, в крак с нарастващите очаквания на своите слушатели, клиенти и партньори, като същевременно надграждат своите предложения с мултиплатформени решения.
Към днешна дата, на ден радиото достига до над 70 % от населението на Европа, като средната слушаемост е в продължителност на 3 часа и 19 минути*.
Сред силните страни на радиото продължават да се открояват: способността му да достига и ангажира огромна аудитория, да предлага достоверна и бързо достъпна информация всеки ден, да увеличава ефекта от мултиплатформените предложения и възможността за реализация на креативни, ефективни и бързи рекламни решения на достъпна цена.
* e g t a R a d i o F o c u s 2 0 1 9 http://www.egtaradioday.com/wp-content/uploads/2021/02/2021_egta_wrd_the_sound_of_success.pdf