bWEB стартира ново дигитално кулинарно приключение

На прага на лятото bTV Media Group започва нов кулинарен видео проект, наречен Saladeria

Реклама

Вселената на bWEB е готова с ново дигитално приключение за кулинариите фенове.
В него потребителите ще могат да намерят над 100 изкушаващи видео рецепти за най-различни видове лесни вкусни и здравословни салати. А, салатите са несъмнено най-желаното ястие на масата през лятото.

bTV Media Group предлага на рекламодателите специален пакет, с който могат да присъстват в кулинарната поредица, която ще продължи от юни до декември тази година.

И това не е всичко. Освен страхотните рецепти, предлагаме и възможности за продуктово позициониране, което ще се реализира в рецепти, приготвени специално от избран участник от успешния последен, седми сезон, на хитовото кулинарното предаване от ефира на bTV - MasterChef.

Saladeria ще бъде публикувана като специален проект в един от най-обичаните лайфстайл сайтове Ladyzone.bg.

Рекламното покритие на проекта включва и пълно брандиране на категорията, спонсорски шапки във всички видеа, покритие и спонсорирани постове в социалните мрежи. 

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел Дигитални продажби на bTV Media Group на [email protected], които ще обсъдят това кулинарно приключение за вашия бранд.