Cartoon Network - Пленителни светове и мултиплатформено съдържание за поколението, което живее с мобилните комуникации

bTV Media Group предоставя на своите партньори интересен начин да разнообразят рекламните си кампании чрез първата в света 24-часова мрежа, посветена на анимацията

Реклама

bTV Media Group отговаря за продажбите на рекламното време на Cartoon Network за България. Каналът с детско съдържание е част от портфолиото на медийната група от януари 2015 г.

Cartoon Network стартира в Европа през 1993г., а днес се излъчва не само в цяла Европа, но и в Близкия изток и Африка, достъпен е на 21 езика и достига до 128 милиона домакинства. Това е първата в света 24-часова мрежа, посветена на анимацията. Каналът се гледа в повече от 400 000 000 домакинства в 192 държави по целия свят. CN е предпочитан, защото насърчава въображението, откривателството и творчеството, мулти-платформеното му съдържание размива границите между различните култури и епохи.

Cartoon Network предлага на почитателите си вълнуващи изживявания и извън ТВ екрана, за да комуникира с тях по удобния и предпочитан от новото поколение начин - чрез все повече и по-разнообразни дигитални продукти. Уебсайтът е достъпен както чрез настолни компютри, така и чрез мобилни устройства и всеки месец предлага нови игри, като привлича 75 000 уникални посетители на месец и почти 20 милиона посещения на страницата през 2017 г. Същата година са отчетени 560 000 изтегляния на приложения, а броят на мобилните игри е 10. Кратките епизоди и специално подготвеното съдържание отчитат 24 000 000 преглеждания в YouTube (+152%). Всекидневните публикации във Facebook и Instagram имат с над 123 000 реакции всеки месец. (Източник: Turner)

През 2017 г. зрителският дял на Cartoon Network в България има ръст от 10% и времето, което зрител прекарва средно с детския канал се е увеличило с 14% - до 77 минути на ден (Източник: Turner). За миналата година аудиторният дял на Cartoon Network в България за таргет групата А4-17 е 5.9%, а за А7-146.3%. (Източник: ГАРБ)

Reach за 2017 г. за таргет групите А4-17 и А7-14 (Източник: ГАРБ):

За първото тримесечие на 2018г. се забелязва покачване на стойностите. Рейтингът за таргет група А4-17 се е увеличил с 0,35% спрямо 2017 година. (Източник: ГАРБ)

Ако и Вие желаете да включите в своите кампании спотове в Cartoon Network и да обвържете бранда си с висококачествено съдържание за деца, екипът на отдел „Продажби“ на bTV Media Group е на разположение и ще Ви помогне да изградите успешна комуникационна стратегия, включваща детския канал.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]