Дигиталното продължение на "Фермата" с нова концепция и рекламни възможности
Предстоящият девети сезон на „Фермата“ тази есен ще предложи нова и по-различна концепция на своя дигитален екстеншън

В четири поредни сезона на „Фермата“ онлайн рубриката „Животът зад Фермата“ продължава да бъде най-успешният дигитален екстеншън, продуциран от bTV Media Group. Основното му оръжие е свежото и оригинално съдържание с нестандартните идеи и хумористичния прочит на редица вечни теми от водещия Мирон. Особено интригуващи за потребителите се оказаха кадрите „от кухнята“ на риалитито, неизлъчваните материали от самата Ферма, и най-вече забавните и непринудени моменти извън ефир на водещите Иван и Андрей.
През този сезон „Животът зад Фермата“ ще има по два епизода седмично или общо 28 епизода.
Ще продължим да се движим по успешно работещи формули, а именно:
• Обратна връзка от зрителите, които задават въпросите си към Мирон
Предвид новата концепция на „Фермата“ 9 - с фундаментални промени в правилата, механиката и схемата на излъчване, и дигиталният екстеншън ще претърпи развитие.
Първият дигитален епизод, който ще се излъчи в понеделник ще включва най-интересното, което се е случило на терен и не е излъчено в ефир. Ще търсим сблъсък навсякъде – от комедията до спортното противопоставяне и ще представяме винаги две противоположни гледни точки.
Вторият дигитален епизод ще включва обобщение на седмицата с всичко, което се е случило зад стените Фермата, но е останало извън ефир. Мирон ще търси винаги 2 различни гледни точки към събитията и героите на сезона.
Очакват ни и изненади – много контрасти, неочаквани моменти, както и нещо напълно ново за дигиталния екстеншън - Мирон може да си партнира с гост-звезда от предишен сезон на Фермата или с някой от отпадналите вече участници.