Емблематичното трио от MasterChef 4 - Men in the Kitchen стартира кулинарна поредица в bistro.bg

Кулинарно преживяване подходящо за въздействащи бранд интеграции

Реклама

Емблематичното трио от 4 сезон на MasterChef Men in the Kitchen стартира кулинарна поредица в bistro.bg. Три пъти седмично Даниел Радойков, Кольо Минчев и Николай Немигенчев доставят на онлайн потребителите кулинарно преживяване, не само за тялото, но и за душата, и за въображението.

Тримата готвачи представят по динамичен, забавен и запомнящ се начин бързи и достъпни идеи, за да докажат, че приготвянето на храна вкъщи може да бъде лесно, забавно и здравословно. А вкусните и естетични преживявания са истински подарък за сетивата на любимите хора.

Три пъти в седмицата Men in the Kitchen показват на потребителите на bistro.bg разнообразни техники за готвене, грижа за продуктите и правилната употреба на инструментите. Кулинарите предлагат интересни рецепти с всеки детайл от приготвянето им, гарнирани с любопитни факти и лични спомени. Мъжете в кухнята показват различни варианти за сервиране, дават съвети за избор на напитки и аксесоари, които подхождат най-добре на ястието.

Основен таргет на предаването е активното население между 25 и 55 години от големите градове с динамичен начин на живот, което въпреки забързания ритъм на всекидневието си държи на приготвянето и консумацията на вкусна и здравословна храна.

bTV Media Group предлага на рекламодателите присъствие в Men in the Kitchen чрез индивидуално създадени и въздействащи продуктови интеграции. Екипът на отдел „Продажби“ е на разположение при интерес да създаде и по-широка рекламна кампания, обвързана с кулинарния проект.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]