ЕВОЛЮЦИЯТА НА ТАРГЕТИРАНЕТО НА ДАННИ в bTV Media Group

Успешната интеграция на DMP платформата на bTV Media Group разширява предлаганите възможности към рекламодателите.Впечатляващи резултати на първите реализирани кампании.

Реклама

В ерата, в която времето се възприема като ключов разход, а данните стоят в основата на успешния бизнес, необходимостта от усъвършенстваното им прилагане е от съществено значение.

За щастие, съвременният дигитален прогрес е намерил начин, с който да улесни максимално брандовете, и то с помощта на едно обединено решение - Платформата за Управление на Данни (DMP).

Технологията, която вече e общоизвестна в пространството на дигиталното медия купуване, е достатъчно всеобхватна, за да задоволи нуждите на медии, агенции и потребители на онлайн съдържание. Тя гарантира, че посланието на рекламодателя ще достигне желаната от него аудитория от потребители, които пък от своя страна получават персонализирано съобщение спрямо индивидуалните си интереси.

Ние в bTV Media Group разбираме необходимостта да се намери правилното взаимодействие между съдържание, аудитория и рекламодател и непрекъснато работим за това чрез всички наши платформи - телевизия, интернет и радио.

Наскоро проведена кампания илюстрира успеваемостта чрез впечатляващи резултати.

За периода на двуседмичната кампания през месец март - Месецът на Жената, съдържанието на уебсайта за жени ladyzone.bg беше тематично обогатено чрез кампанията „Лейди ли си?“, която представляваше дигиталния аспект на тематичен крос медиен пакет.

Период на реализация: Март 2019, обвързан с Месец на жената

Провеждането на кампанията бе на два етапа, разпределени в две отделни седмици, чиято цел бе сравнение на ефективността преди използването на DMP таргетиране на аудиторията и след това. Жените представляваха основната целева потребителска група.

Избрани категории, чрез които да достигнем до най-много представители на целевата аудитория: “красота“, „лайфстайл“, „мода“ и „астрология“.

Използвани рекламни формати: Desktop & Mobile

Резултати: Таргетирането през десктоп устройство отбеляза увеличение на честотата на кликване (CTR) с 34%. През мобилни устройства наблюдаваният ръст бе впечатляващите 1915%.

Установено бе генерално подобрение в цялостния резултат на кампаниите чрез използването на DMP технологии, което все повече мотивира екипа ни да предлага на рекламодателите най-съвременните варианти за таргетиране.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]