Качествените български сериали – ефективна платформа за бранд интеграции

Новата продукция на bTV „Съни бийч“ предизвика фурор на предпремиерната си прожекция

Реклама

Над 300 специални гости – медии и партньори, видяха преди всички първите два епизода от новата продукция на bTV и „Междинна станция“ „Съни бийч“, в препълнена зала. Свежият хумор, звездният каст и динамиката на поредицата завладяха взискателната публика, а едно от очакванията е диалозите в сериала бързо да навлязат в градския жаргон.

С отзвука от предпремиерата “Съни бийч“ даде заявка да се превърне в хита на телевизионния сезон сред сериалите.

Във време, в което зрителите сравняват всяко българско заглавие с чуждестранните, до които достъпът става все по-лесен, на много платформи, bTV селектира българските сериали за своите платформи изключително внимателно. Романтичната комедия „Съни бийч“ печели доверието на медията със завладяващата си история, брилянтната актьорска игра, силните персонажи и най-високо качество на реализацията, каквото публиката открива в световните образци на седмичните праймтайм сериали. “Съни бийч“ използва техники на заснемане, които са използвани за първи път в подобен проект в България.

“Съни бийч“ предлага разнообразни възможности за силно присъствие на марки и продукти в различни платформи на bTV Media Group. За да разберете как да позиционирате бранда си по ефективен и въздействащ начин, може да се обърнете към отдел „Продажби“ на медията.