Как брандовете могат да се възползват максимално от оригиналните български сериали

Истории за любов и амбиция от горещия Слънчев бряг - в новия сериал на bTV

Реклама

Висококачествените телевизионни сериали отдавна са разпознати от маркетинг мениджърите и рекламните агенции като топ среда за бранд комуникация по целия свят – и това не е случайно. Силните истории, съчетани с брилянтна актьорска игра от любимите таланти на екрана, лесно улавят и задържат вниманието на аудиторията, както по телевизията, така и онлайн, и докато историята се развива, героите и събитията от поредицата се превръщат в гореща тема на дискусия за все повече и повече зрители, които се ангажират със съдържанието и споделят своите емоции помежду си у дома, с приятелите си или в социалните медии. В този контекст и чрез използването на силата на интегрираните рекламни решения, брандовете имат огромно въздействие върху аудиторията на всички платформи.

bTV Media Group, като пионер в съвременните български сериали още от 2010 г., когато стартира "Стъклен дом", има успешна история в осигуряването на най-ефикасната среда, създадена от българското телевизионно кино, за комуникационните нужди, идентифицирани от маркетинг и бранд мениджърите или рекламните агенции на голям брой компании в България.

Добра новина за маркетинговия и рекламния сектор е, че bTV и „Междинна станция“ започнаха работа по новия български сериал на телевизията, в който главен персонаж е знаковият морски курорт „Слънчев бряг“. Новината бе обявена от главния изпълнителен директор на bTV Media Group Флориан Скала на голямото парти, на което медийната група отпразнува успешния старт на есенния ТВ сезон заедно с партньори, журналисти, лицата от ефира на bTV и много приятели.

„Щастлив съм да съобщя, че вече работим по следващия си първокласен проект в областта на телевизионното кино – романтичната комедия „Слънчев бряг“, с участието на някои от най-любимите български актьори, познати от ефира на bTV. Зрителите ни могат да очакват още една висококачествена локална продукция в каналите на bTV Media Group“, коментира Флориан Скала.

„Слънчев бряг“ е предназначен за седмично излъчване и е още едно доказателство за стремежа на bTV винаги да предлага на своите зрители качествено и разнообразно съдържание на всички платформи. В едноименната поредица, чиито снимки вече са в ход, участват млади звезди на българското телевизионно кино, станали любимци на публиката с първите оригинални сериали на bTV. Бойко Кръстанов, Иво Аръков, Явор Бахаров, Евелин Костова, Боряна Братоева, Лидия Инджова и др. са сред кино талантите, които ще си партнират с големи имена от различни поколения артисти, за да представят на любителите на българските сериали вълнуващи истории от живота в морския курорт.

 „Слънчев бряг“ ще пренесе зрителите и онлайн потребителите на bTV Media Group в пъстрия свят на една от най-посещаваните и коментирани български туристически дестинации в цяла Европа. Сериалът ще повдигне завесата към потайностите на хотелиерския и туристическия бизнес, пречупени през личните истории на персонажите.

„Слънчев бряг" предлага уникални възможности и индивидуални решения за ефективно позициониране на брандове.

Ако искате да обвържете бранда си с най-новия сериал на bTV Media Group, можете да се свържете с екипа на отдел „Продажби“ и да се информирате за възможностите. Нашият екип ще ви помогне да позиционирате марката си по най-добрия начин.

Оставаме на Ваше на разположение!

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]