Код „Зелено“: Специалната седмица на bTV Media Group

От 5 до 10 юни медийната група посвещава ефира и всички свои работни процеси на „Зелената седмица“, част от инициативата „Добрият пример“

Реклама

„Зелената седмица“ на bTV Media Group е част от доказания социален бранд „Добрият пример“ и цели да насочи вниманието на зрителите към устойчиви практики и добри примери за грижа и опазване на околната среда.

Седмицата стартира със световния ден на околната среда, 5 юни и темата храна. В следващите дни, темите, които ще дефинират съдържанието на всички платформи са мода, енергия и вода, транспорт, замърсяването и пластмасовите отпадъци, а събота е посветена на темата за свободното време сред природата за цялото семейство Освен тематични истории и интересни гости в „Преди обед“, „CoolT“,“Тази сутрин” и предавания в радио ефирите на bTV Radio Group, ще запознаем уеб аудиторията с актуални новини по дневните теми от зелената седмица на btvnovinite.bg, businessnovinite.bg и ladyzone.bg. Подготвили сме специална селекция от филми и документални поредици в каналите на bTV Media Group, както и тематична секция „Зелената седмица“ във VOYO.

Освен за зрителите, медийната група ще направи всички свои служители съпричастни към инициативата с различни вътрешни зелени активности през седмицата: „понеделник без месо“, базар за размяна на дрехи, рециклиране на малки устройства и техника и други.

В края на седмицата - на 9 юни, петък, ще се проведе  национална среща на партньорите на „Да изчистим България заедно“, на която ще бъдат отличени най-добрите доброволци и партньори за предходното издание на инициативата  и ще бъде  представена кампанията за 2023, както и датата на голямото почистване.

Всеки рекламодател, който иска да участва в подкрепа на инициативата може да се включи, благодарение на специално подготвеното тематично предложение, което екипът ни ще разпространи. Оставаме на разположение за повече информация.