MasterChef: За Ненаситните - bTV Media Group с нова онлайн рубрика към една от топ продукциите си

bTV Media Group продължава успешно да развива мултиплатформен свят, с който цели да увеличи и задържи потребителското внимание

Реклама

След успешната радио рубрика към най-гледаното кулинарно предаване в българския ефир – MasterChef България, феновете на продукцията вече могат да следят и видео рубриката „MasterChef: За ненаситните“ в онлайн среда.

Всяка седмица на сайта на MasterChef (https://masterchef.btv.bg/za-nenasitnite/) се публикуват специални видеа. Те включват обобщения и неизлъчвани кадри от любимото кулинарно шоу на България.

Епизодите показват забавни случки и диалози зад кадър, ексклузивни коментари от журито и впечатления на кулинарните таланти, както и още интересни моменти, които разкриват неподправени реакции и емоции.

В специалната рубрика по радио N-JOY, наречена „Мастързона“, гостуват участници от настоящия и от предишни сезони на кулинарното шоу MasterChef. Те споделят със слушателите свои рецепти и готварски трикове.

Разпространението на съдържанието на MasterChef на всички платформи и високият интерес към епизодите и участниците предоставят изключителна възможност на рекламодателите да развият по интересен и запомнящ се начин своите комуникационни кампании.

bTV Media Group продължава успешно да развива мултиплатформен свят, с който цели да увеличи и задържи потребителското внимание. Условие за спечелване на вниманието на потребителите е създаването на висококачествено съдържание и развиването му в силна и самостоятелна марка със средствата на комуникациите. Когато това се постигне, потребителите следят всички платформи, а ефективността на кампаниите на рекламодателите нараства неимоверно.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]