Надградени възможности за бранд интеграции в най-гледаните риалити формати по bTV тази есен

За първи път в „България търси талант“ зрителите дават втори шанс чрез онлайн гласуване

Реклама

За първи път в „България търси талант“ ще има онлайн гласуването с името „Спаси талант“. Чрез него феновете дават втори шанс за награда, като изпратят един от отпадналите участници на големия финал.

Гласуването ще стартира с първия полуфинал на предаването – 24 ноември, когато ще отпаднат първите десет участници - и ще продължи 3 седмици, до 9 декември.

Гласуването дава много възможности за бранд интеграции – освен стандартни рекламни формати, можем да създадем специално ексклузивно съдържание, достъпно на talant.btv.bg, както и в социалните мрежи.

Както „Спаси талант“, така и 360° Live Stream, познат от големите финали на „Фермата“ и „България търси талант“, предоставя уникално по рода си преживяване на зрителите и невероятна възможност за ефективно рекламно позициониране на брандовете.

360°-то видео, което съчетава висококачествено съдържание и иновативни въздействащи технологии, се излъчва онлайн, като по този начин успяваме да предложим на аудиторията уникално изживяване в премиум формати, като всеки потребител се пренася  на живо, директно на сцената.

 

Специално за 360° Live Stream се изработват кратки бранд анимации, наречени 360° cut-ins. По време на 360  стрийм анимацията е видима, независимо от посоката на стрийма.

 

Чрез успешното реализиране на 360° Live Stream bTV Media Group предоставя на партньорите си нова и атрактивна медийна среда за комуникация на брандовете им. Чрез нея посланията достигат едновременно до многобройните ТВ и онлайн потребители. За пореден път медийната компания предлага решение, базирано на силата на най-новите технологии и на висококачественото съдържание. 

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: websales@btv.bg