Нови онлайн рубрики обогатяват зрителското преживяване през есенния сезон

Реклама

bTV Media Group ще включи нова ексклузивна онлайн рубрика за формата „България търси талант“ на talant.btv.bg.  – „Още от България Търси Талант“.

В 28 епизода, известният и атрактивен водещ, Даниел Петканов, който е един от най-популярните Instagram инфлуенсъри в страната, ще отведе потребителите зад кулисите на шоуто. Видеата ще се публикуват два пъти седмично (понеделник и сряда) и ще бъдат с продължителност от 5 до 7 минути.

Дигиталният екстеншън ще включва в себе си разнообразно съдържание, което да задържи интереса на онлайн потребителите. Те ще могат да видят: видео съдържание зад кулисите, ексклузивно съдържание от стаята на журито, специално коментарно студио, неизлъчвани кадри, както и забавни моменти и игри с журито.

„Спаси таланта“ ще бъде новата рубрика с участието на феновете в уебсайта на шоуто, talant.btv.bg - вот, при който те могат да дадат втори шанс, избирайки да изпратят един от отпадналите състезатели на големия финал.

След успеха на „Горан в гората“ и „Горан и фермерите“, „Фермата“ ще продължи да ангажира зрителите в новия сезон и онлайн с дигиталния формат „Животът зад фермата“ на fermata.btv.bg.

„Животът зад Фермата“ се състои от 42 епизода, разпределени в 14 седмици (по 3 на седмица). Водещ на рубриката ще бъде популярният артист Мирон Крумов.

Потребителите могат да видят няколко рубрики онлайн: „Какво не видяхте“, която включва коментар на неизлъчвани видеа. Мирон коментира и най-интересните ситуации във фермата. „Звездите ми го говорят“ e осъвременена визия на култовата рубрика от предаването „Сблъсък“. „Фермата отвътре“ e бъде рубрика, в която Мирон влиза зад кадър „в кухнята“ на предаването.

Освен дигитиалните екстеншъни на „Още от България търси талант“ и „Животът зад Фермата“, с нови и по-завладяващи епизоди ще продължи и видео поредицата Man In the Kitchen, която е достъпна на сайта bistro.bg.

Както и досега, на платформата Champions TV btvnovinite.bg/championstv, феновете могат да очакват различни активности, свързани с излъчвания-та на мачовете от УЕФА Шампионска лига.

Освен в дигитална среда, рекламодателите ще могат да развият комуникационните си кампании и чрез радио екстеншъни.

Разпространението на съдържанието на продукциите на всички платформи дава изключителна възможност на рекламодателите чрез разнообразни рекламни форми да достигнат до максимален брой зрители.

Мултиплатформеният свят на bTV Media Group продължава успешно да увеличава и да задържа потребителското внимание. Висококачественото съдържание е успешното условие, което позволява на рекламодателите да надградят своите брандове и да достигнат до сърцата на потенциалните си потребителите.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]