„Още за Ергенът“ с Александра Гърдева и Ева Георгиева - участничките в първи сезон на формата са водещите на дигиталния екстеншън

Дигиталният формат дава допълнителна възможност за бранд интеграции и асоциация с романтичното риалити

Реклама

Успоредно с телевизионното предаване „Ергенът“ bWEB стартира и своя ексклузивен дигитален проект- “Още за Ергенът”. За първи път през този сезон, феновете на предаването ще могат да се насладят на допълнително съдържание за любимото си предаване в компанията на две от най-изявените и интересни участнички от сезон 1- Алекс и Ева.  Двете дами вече коментират най- романтичните и впечатляващи моменти, най-атрактивните дами, а и издават своите впечатления от самия ерген. През целия период, докато участниците в сезон 2 изживяват своята приказка на екрана, коментаторките ще споделят  с тях емоциите, изживяванията, състезанията, романтиката, красивите гледки, трепетите и лукса. 

Първият епизод на екстеншъна беше гледан от почти 2000 зрители само за няколко часа. От друга страна,  каченият телевизионен епизод на предаването “Ергенът“ е гледан на btvplus.bg над 40 000 пъти само за първите си два дни. 

Можете да намерите новите дигиталните епизоди на btvplus.bg и на страницата на предаването на btv.bg, два пъти седмично, след всеки телевизионен епизод.

Екипът на отдел „Дигитални продажби“ предлага на своите клиенти специален рекламен пакет свързан с „Ергенът“ за позициониране в рамките на дигиталния екстеншън, който включва и допълващи рекламни и PR формати, както и социални медии.