Реклама
Един от най-популярните световни музикални формати връхлита ефира на bTV в края на месеца. Доказаната формула на журито ще се впусне в търсене на „гласът“, който да завладее тях и зрителите тази пролет.
Миналата година форматът грабна два приза за видео канала си в YouTube. Уеб платформата на Гласът на България бе наградена за най-добър дигитален канал (Best YouTube Channel Award) от всички държави по света, които излъчват The Voice. Освен това, каналът на предаването в YouTube успя да достигне 100 000 абоната и с това си спечели и втория приз - Creators Award, от социалната мрежа за видеосъдържание.
Новият елемент тази година е „зрителската кражба“, която ще позволи на аудиторията сама да избере един от участниците, който да стигне до финалните етапи чрез онлайн гласуване т. нар. gamification е изключително подходяща възможност за обвързване на спонсора. А живите концерти предлагат разнообразие от възможности за интегриране, както в съдържанието, така и чрез алтернативни форми.
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]