Радиата на bTV Media Group – с впечатляващи резултати и през април

Радиото продължава да бъде важна част от нашето ежедневие

Реклама

Редица международни проучвания показват увеличаване на слушаемостта на радио през последните няколко месеца. Радиото продължава да играе важна роля в ежедневието на съвременния човек, не само в чужбина, но и в България. Това показва и последното проучване на агенция ГАРБ , което доказва повишаване на радио-слушаемостта дори и по време на пандемията. Данните в изследването обхващат периода 13.03-13.04.2019 и 13.03-13.04.2020, като отчетливо се наблюдава ръст в броя на уникалните радио слушатели с 5%. Такова увеличение има във възрастова група 15 – 69 годишни, но също и 15 – 25 годишни. Това означава, че радиото привлича все повече слушатели и също така нова младежка аудитория.

Проучването сочи още, че продължителността на слушане средно на ден се увеличава с 9%, като на челните места за най-слушано радио в категориите 18 -34, 15 – 25, 15 -54 годишни за периода стои радио N-JOY. Радиото, част от bTV Radio Group, за пореден път отбелязва първо място в слушателските проучвания. Анализът сочи увеличение до повече от 2 часа и 30 минути слушане на радио на ден. Дори и в среда на засилено информационно търсене радио N-JOY подобрява резултатите си спрямо същия период на миналата година и запазва значимата си лидерска преднина сред активните градски слушатели.

Данните от проучването показват 11 % ръст в среднодневна радио аудитория в цялата страна, във възрастова група 15-69 години. Радиото продължава да бъде една от най-предпочитаните и достъпни медии за потребителите. В резултат на извънредните мерки и работата от вкъщи, слушането на радио у дома се е увеличило със 71% сред градската аудитория на възраст между 25 и 54 години.

Любопитен извод от проучването е изменението в обичайния времеви сегмент на слушане. В периода на проучването се наблюдава удължен праймтайм от 7:00 до 18:00 ч., като се виждат високи стойности на слушателите през цялото време.

Радиото е единствената медия, която комбинира жива модерация, любима музика и достъп до достоверна информация. В ситуация на извънредно положение ролята на радиото става още по-голяма, тъй като то е сигурен източник на забавление и подпомага алтернативните начини на социално общуване.

Проучване на агенция “ГАРБ Аудиенс Межърмент България” по възлагане на АБРО за периода 13.03-13.04.2019 и 13.03-13.04.2020

Контакти:

bTV Radio Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 8039 090
e-mail: [email protected]