Рекордна подкрепа от бизнеса за кампанията „Да изчистим България заедно“ тази година

Най-мащабната доброволческа инициатива у нас обединява голяма част от българския бизнес в един отбор с една цел – „Да изчистим България заедно“ на 15 септември

Реклама

За осма поредна година кампанията сплотява не само хиляди доброволци, но и десетки отговорни компании, институции и неправителствени организации, и много популярни лица. Тази година интересът към доброволческата акция е рекорден – освен дългогодишните партньори, които за поредна година ще подкрепят инициативата, към Световния ден на почистването се присъединяват над 20 нови фирми. 

Системата на „Кока-кола“, която стартира световна инициатива за живот без отпадъци, ще бъдат партньори както на глобално, така и на локално ниво. Те ще подкрепят инициативата у нас с доброволци из цялата страна.

Веригата HomeMax ще се включва с почистване и облагородяване на замърсени площи.

Към кампанията се присъединява и Kaufland България, които въвеждат 100% рециклируеми торби за пазаруване и се включват с доброволци из страната.

На 15 септември освен, че ще почистят замърсени територии, служителите на Telus ще засадят места, унищожени от горски пожари, в района на София и Пловдив.

За първа година в каузата на „Да изчистим България заедно“ се припознаха десетки компании от IT сектора, които не само държат най-висок стандарт на пазара на труда, но и развиват успешно employer branding инструментите за стимулирането на доброволчески инициативи.

Част от отбора на „Да изчистим България заедно“ тази година са и екипите на Musala Soft, VMWare, Endava, Scale Focus, Axway, Xerox България, Service Source, Tek Experts.

Към кампанията се присъединяват и МЕТРО България, Евромаркет, Shell България, Toyota Balkans, Lindner Immobilien Management и P&G България.

Десетки бизнеси ежегодно предоставят ресурси, за да улеснят доброволците на „Да изчистим България заедно“ и организират екипите си в деня на голямото почистване.

Партньор от самия старт на кампанията е ЕКОПАК България – най-голямата организация за оползотворяване на отпадъци от опаковки в страната. От 2018 г. сходен ресурс в помощ на доброволците споделя и ЕКО Партнърс България. DHL Express всяка година разпространява безвъзмездно необходимите чували и ръкавици за кампанията и се включва с един от най-многочислените отбори от служители. Девня Цимент също са част от кампанията за поредна година.

Сред най-лоялните партньори е и ЕСРИ България, които осигуряват интерактивната карта на кампанията и ГИС анализи.

За поредна година инициативата среща подкрепата и на МЕТРОРЕКЛАМА. А рекламни позиции в 10 български града за кампанията осигуряват Табак Маркет.

Зад изработката на творческата концепция на кампанията стои агенция Brand New Ideas, а тази година като партньор се включва и Wings Creative Studio

На 15 септември кампанията ще съвпадне със световния ден на почистването и заедно с доброволци от 150 държави ще чистим заедно. Милиони хора по света ще се обединят в един отбор с една цел. Включете се и вие!

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]