Рекордните над 1 440 000 зрители проследиха старта на най-рейтинговото шоу „Гласът на България“

Най-гледаното музикално риалити започна с грандиозно шоу, нов треньор в състава си, обновен регламент и разтърсващи изпълнения

Реклама

По данни на ГАРБ рекордните над  1 440 000 зрители са гледали на 24 февруари старта на най-успешното музикално риалити у нас, в което само гласът има значение – това е най-гледаният първи епизод на шоуто в сравнение с всички предходни сезони (All 4+).  Надпреварата между треньорите и изключителните музикални изпълнения бяха и категоричният избор на почти 44% от младите зрители (А18-34), както и на хората на възраст между 18 и 49 години.

Събитията в „Гласът на България” вълнуват зрителите и феновете на шоуто в цялата страна. Тенденцията за постоянен зрителски интерес от страна на жителите на различни населени места се запазва във всеки един епизод на музикалното риалити.

Първи епизод от новия сезон на “Гласът на България” само за една седмица беше изгледан 17 263 пъти на платформата bTV Plus, където епизодите на предаването са достъпни безплатно до 7 дни след ефир. Общите гледания на епизодите за периода 18.02 – 12.03.19 са 40 232.  

Феновете на „Гласът на България“ могат да следят всичко, което се случва в бекстейджа на шоуто, благодарение на ексклузивното видео съдържание в рубриката „Гласът зад кадър“ в сайта http://glasat.btv.bg и във Facebook страницата на предаването.

В седмичната рубрика „Пей сърце” на V-reporterа Елина по радио N-JOY  се представят любопитни истории от бекстейджа на музикалното предаване и събитията в шоуто. В  нея  участват и най-атрактивните таланти от „Гласът на България“.

Висок е и интересът към „Гласът на България“ в социалните мрежа. Забелязва се огромен ръст в сравнение с миналата година, както на показателите на Reach в седмицата преди старта (114%) и Reach в деня на старта (42% ръст), така и Engagement в деня на старта (50%):

 „Гласът на България“ дава изключителна възможност на рекламодателите чрез разнообразни рекламни форми да достигнат до огромен брой зрители на всички платформи  и да обвържат своите брандове и продукти с висококачествено съдържание.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]