Резултатите от последната седмица на пролетния ТВ сезон затвърдиха водещите позиции на bTV в развлекателното съдържание

Реклама

Финалът на четвъртия сезон на най-успешното кулинарно предаване в България MasterChef отново покори топ позициите в класациите по гледаемост. Битката между тримата най-добри хоби готвачи на България беше изборът на 33% (all 4+) от зрителите. В пика на интереса на публиката предаването събра над 1 000 000 зрители пред малкия екран. На 29.05 изборът на активното население в България на възраст 18-49 е категоричен – 31.4% са избрали bTV и MasterChef пред двойния епизод на сериала на втората по гледаемост телевизия. Според ГАРБ 36.2% от женското население на страната са предпочели MasterChef. Финалът е бил гледан и от 29.9% от мъжете.

 

Целият път към победата – от кастингите до самия финал, на  Станислав Райчев, който не само грабна титлата MasterChef на България, но и спечели 100 000 лева и стипендия в Le Cordon Bleu в Лондон, е бил проследен от средно 30.3% от активното население. Четвъртият сезон на топ кулинарното предаване в България беше и изборът на младото население. 32.3% от него са проследили MasterChef този пролетен сезон. 

Епизодите на най-гледаното кулинарно предаване в българския ефир бяха достъпни безплатно до 7 дни след ефир на платформата bTV Plus. Уникалните видео гледания за периода 26.02.2018-03.06.2018 са 309 637.

След поредния успешен сезон на MasterChef bTV подготвя и снимките на следващия. Скоро ще започне търсенето на нови кулинарни таланти. Това предоставя възможност на брандовете и следващия пролетен сезон да обвържат продуктите си с висококачествено съдържание. Разпространението на MasterChef на всички платформи и високият интерес на зрителите от всички таргет групи към съдържанието създават условия за осъществяване на високоефективни комуникационни кампании, които достигат до максимално голяма и качествена аудитория.

Вторият сезон на социалния експеримент на bTV „Смени Жената“  промени живота на 28 семейства и привлече 33.1%  от зрителите. Финалът на предаването (30.05.2018) бе изборът не само на активното население, но и на младото – 31,5 % от зрителите на възраст между 18 и 34 години гледаха последния епизод на един от най-драматичните, забавни и завладяващи формати. След неоспоримия успех на премиерния сезон социалният експеримент задържа вниманието на зрителите и през целия втори сезон. Високите зрителски резултати бяха гарантирани и от участието на популярни лица в България и разкриването на техния личен живот.

Над 1 милион зрители проследиха финала на третия сезон на най-положителното предаване „Бригада Нов дом“, което реализира мечтите на многодетни семейства. Новият 3-ти сезон разкри пред зрителите съдбата на 14 многодетни семейства и позитивната промяна, която екипът на предаването внесе в живота им. Над 2 пъти повече зрители от активното население са предпочели да проследят финалния епизод на „Бригада Нов дом“ пред програмата на следващата по гледаемост телевизия.

Предаването беше и изборът на младото население по време на целия сезон - 36,7% (А18-34). Разпределението на зрителите в активна възраст по пол, които са следели всеки четвъртък вълнуващото реновиране на домовете на семейства в нужда, е следното:

Cериалът „Скъпи наследници“, който разчупи представите за съдържание в праймаксес, тази пролет прикова 37,4% от активната зрителска аудитория пред малкия екран. Неоспорим успех беляза и последният епизод за пролетния сезон на най-новия български сериал по bTV. 1,6 пъти повече зрители (All 4+) гледаха на 01.06 борбата за наследството на Дочо Дочев (bTV - 37,5%) в сравнение със съдържанието, излъчено по втората по популярност телевизия (Nova TV – 22,9%). Високият интерес към сериала през целия сезон се забелязва сред населението от всички таргет групи във всички населени места.

Сериалът се радва и на огромен брой видео гледания на пратформата btvplus.bg - 2 246 084.

През пролетния сезон беше излъчен и 12-и сезон на най-продължителния и най-гледан сериал в съвременната история на българското телевизионно кино - „Столичани в повече“. 7 години след старта си сериалът продължава да задържа зрителския интерес и да е предпочитан от зрителите в борбата за вниманието им пред съдържанието на конкурентите.

Неописуем фурор предизвика финалът на „Гласът на България“. Ния Петрова грабна статуетката „Глас на България 2018“, наградата от 50 000 лева и първи авторски сингъл пред повече от 1 360 000 зрители, които са проследили кулминацията в последния концерт на живо в пети сезон на шоуто. Финалът на „Гласът на България” убедително спечели битката за зрителското внимание в неделя вечер с 48% от всички пред малкия екран, което е три пъти повече от аудиторията на втората по гледаемост телевизия в същия часови интервал. Финалът на „Гласът на България” се превърна и в сцена на първата 360° Live Advertisement Form в България. 

С невероятните зрителски резултати през целия сезон „Гласът на България“ неоспоримо е най-гледаното предаване през изминалия пролетен сезон. Зрителите от всички таргет групи с различни интереси са проследили всички епизоди на най-популярния музикален формат.

Чрез продукциите си bTV Media Group за пореден сезон предостави уникална възможност на своите клиенти и партньори да обвържат своите брандове и продукти с висококачествено съдържание.

Съобразявайки се с целите и нуждите на рекламодателите, екипът на отдел „Продажби“ изгражда по най-подходящия начин комуникационните им стратегии. Чрез разнообразие в съдържанието се осигурява достигане до всички таргет групи. Предоставянето на голям брой рекламни форми осигурява възможност за интеракция с публиката по оригинален и запомнящ се начин.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]