„Скъпи наследници“ зададе нов стандарт на българския телевизионен пазар

Всекидневният български сериал попадна в топ 5 на класацията за месец януари с близо 1 милион зрители средно

Реклама

Стартирането на местно-продуциран всекидневен сериал от такъв мащаб, с най-високо качество и завладяваща история, е иновация на bTV, която постигна  изключителен успех. Това е и единственият сериал от прайм аксес, който се нарежда сред фаворитите на зрителитe. 

 Вълнуващият старт на най-новия сериал на bTV на 15 януари е предпочетен от 2,3 пъти повече зрители спрямо втората по гледаемост медия в същия часови пояс, а пикът на вниманието е в края на епизода, приковал пред малкия екран повече от 1,1 мил. души. След силния старт на сериала се забелязва тенденция за повишаване на интереса на публиката в цялата страна.

Неоспоримо доказателство за успеха на „Скъпи наследници“ е не само предимството му пред програмата на основния ни конкурент по същото време, но и покачването на средния аудиторен дял за периода 15.01-31.01 с 21% в сравнение с миналата година.

                       

Снимка: ГАРБ

Снимка: ГАРБ

 

Най-новата телевизионна продукция предоставя няколко начина за обвързване на спонсорство и алтернативна реклама. Друго опция е контекстно обвързване на рекламни форми с наслагване със съответния контекст, героите от сериите и техните истории.

Може също да се използват инструментите на класическата реклама. bTV Media Group дава възможност и за доизграждане и допълнително развитие на телевизионно присъствие в дигитална среда.

Благодарение на многото сюжетни линии „Скъпи наследници“ привлича различни групи от аудиторията:

  • Жени и мъже 18-34 – идентификация с младите герои и техния свят
  • Жени и мъже 35-49 – идентификация с героите на средна възраст и техния свят;
  • Жители на големи градове – идентификация на зрителите, живеещи в градска среда;
  • Млади зрители с модерно мислене, ориентирано в посока близост до природата, здравословен начин на живот, екстремни спортове;
  • Зрители с по-високи доходи и по-висок стандарт на живот, които могат да си позволят да живеят извън града - бягство от напрегнатото ежедневие, здравословен начин на живот, спокойствие сред красотата на природата.

„Скъпи наследници“ е изключителен филмов продукт и е напълно подходящ за мултиплатформено излъчване, така че всеки в България, който обича качествено кино и интригуващи истории, да го гледа на всички платформи, управлявани от bTV - по телевизията, на bTVPlus до 7 дни след излъчване и на VOYO. Позиционирането на сериала цели достигането му до възможно най-широка аудитория. Така например той е гледан повече от 300 000 пъти на видео платформата btvplus.bg.

.

                                                          

Снимка: Google Analytics