Реклама

Първият епизод от новия, трети сезон на „Бригада Нов дом“, внесе положителни емоции в домовете на 42.7 % от аудиторията на възраст 18-49. За трета поредна година Мария Силвестър и бригадата на Влади Караджов променят живота на семейства в нужда, като докосват емоционално зрителите от всички таргет групи. Резултатите от епизода на 01.03.2018, в който bTV разказа историята на Георги и двете му дъщерички, доказват за пореден път, че широката публика високо оценява качествените и положителни ТВ проекти с истории, които провокират съпричастността на обществото. Пикът на зрителския интерес на старта на „Бригада Нов Дом“ 3 е бил в самия край на епизода, когато близо 1.3 милиона зрители са били пред малките екрани.

 

Посветеният на многодетните семейства трети сезон на „Бригада Нов дом“ поставя пред огромно предизвикателство Караджов и Мария в реализирането на мечтите на участниците в предаването. В новите епизоди бригадата не само поправя, но и достроява домове. bTV ще покаже и много примери за това как можем да си помагаме и да се подкрепяме взаимно като общество.

bTV залага на този социален проект като част от обществената си отговорност, за да върне надеждата за по-добър живот на семейства, изпаднали в нужда при обстоятелства, които не зависят от тях. Ето защо интересът към предаването продължава да расте с всяка изминала година.

 

Чрез „Бригада Нов дом“ bTV Media Group предоставя на своите партньори възможност да обвържат брандовете си с положително и емоционално предаване, което достига до зрители от всички населени места с разнообразни интереси и от различни социални групи:

 

Новите истории в “Бригада Нов дом” зрителите на bTV могат да проследят всеки четвъртък от 21:00 часа.

 

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]