Survivor се завръща с изцяло променен модел за продукция на развлекателен формат

Преди да повдигнем завесата за новия сезон, си припомняме една от запомнящите се продуктови колаборации - Духът на приключението в чаша NESCAFE 3in1 Frappe

Реклама

Най-мащабният и екзотичен проект в портфолиото на българските телевизии отново ще радва феновете на екстремните риалити формати в ефира на bTV. Заснет според световни стандарти, в сътрудничество на български и международен екип с дълъг опит зад гърба си, новият сезон на Survivor ще впечатли с оригинална концепция, като предложи ново и различно приключение, което ще изненада както участниците, така и зрителите. 

Седмият сезон на Survivor България ще докаже по нов начин, че признанието и титлата „Последният оцелял“ е за онзи, който притежава комплексни качества като устойчива психика, физическа сила, находчивост и стратегическо мислене. Феновете на формата ще станат свидетели не просто на епични битки, изпитващи човешката сила и дух, но и ще съпроводят участниците в предизвикателствата, които заедно ще извървят. Ключов момент в приключенското риалити през 2023 г. е краткото отстояние между периода на заснемане и излъчване на епизодите. Новият сезон на Survivor ще предложи изцяло променен модел за продукция на развлекателен формат на българския пазар и ще открие допълнителни атрактивни възможности за бранд интеграции. Припомняме ви една от тях от последния сезон на формата.

Идеята

Основната идея на продуктовата интеграция бе да обвържем марката NESCAFÉ 3in1 Frappé с концепцията на формата, като включим присъствие, което да е достатъчно силно и запомнящо се. Survivor е формат, в който участниците се изправят пред редица непривични в реалния живот предизвикателства, дръзвайки да надскочат себе си. Оцеляването в среда, коренно различна от ежедневието, е свързано преди всичко с физическа и стратегическа сила в условията на много лишения. Именно в тази среда реализирахме интеграцията на марката като специална награда, вплетена в съдържанието на формата – жадуваната чаша NESCAFÉ 3in1 Frappé в перфектната комбинация, такава каквато не можеш да забъркаш далече от светския живот.

Присъствието

Кафето е част от дневната рутина на повечето хора и липсата му бе обсъждана многократно по време на формата, поради което присъствието на NESCAFÉ 3in1 Frappé се посрещна с изключителен ентусиазъм и усмивка от всички участници. Точната комбинация в точния момент от формата определено допринесе за положителния ефект от продуктовата интеграция. Тя беше реализирана в няколко ключови момента от играта. В навечерието на големия финал, един от най-напрегнатите моменти във формата, двама от участниците следва да се срещнат в „Колибата на преговорите“ и да обсъдят стратегията и ходовете си в играта. Без да имат никаква представа, там ги очаква приятна изненада – всичко необходимо за приготвянето на освежаваща и жадувана от тях напитка – NESCAFÉ 3in1 Frappé. В последващ важен етап, в едно от изпитанията, марката бе включена под формата на награда – пикник с чаша NESCAFÉ 3in1 Frappé сред екзотичната филипинска природа.

Непринудената реакция на участниците в съчетание с концепцията на самото предаване и точното място за реализиране на интеграцията я направиха изключително видима и запомняща се.

Клиент: NESTLÉ BULGARIA

Бранд: NESCAFÉ 3in1 Frappé

Медийна агенция: Huts Group

Сезон: Пролет 2022

Канали: bTV

Агенция: Huts JWT