Survivor ще предложи нови рекламни възможности с Instagram филтри с добавена реалност (AR)
bTV Media Group лансира технологичния формат като иновация за рекламодателите още през есенния сезон на 2021 г. в "Гласът на България"

Survivor, най-мащабният и екзотичен проект в портфолиото на българските телевизии, който съвсем скоро ще стартира в ефира на bTV, е приготвил и дигитална изненада за своите фенове.
bTV Media Group ще разработи филтри с добавена реалност в Instagram канала на екстремното риалити. Така медийната компания продължава да затвърждава високотехнологичните си стандарти чрез иновативни и актуални решения в една от най-популярните социални платформи.
bTV Media Group зададе новия тренд в комуникацията с аудиторията на някои от топформатите си още през есенния сезон на 2021 г. Чрез въвеждането на брандирани филтри с добавена стойност в Instagram канала на „Гласът на България“ надградихме възможностите си за бранд интеграции и осигурихме пряк достъп до потребителите ни.
С помощта на аугментирана реалност (AR) в Instagram канала на Survivor, ще даде възможност на феновете да заприличат на герои от риалитито. AR филтрите буквално ще преобразяват зрителите, влезли в Instagram канала на Survivor, в играчи.
Потребителите от своя страна могат да ги използват в ежедневната комуникация помежду си или да ги споделят. Филтрите реагират и на най-леките мимики на лицето, което допринася за още по-креативен резултат.
Активацията на AR филтрите също така дава възможност на различни брандове да имплементират във филтъра своето послание, превръщайки го в запомнящо се и ефективно рекламно позициониране.
За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на websales@btv.bg , които ще обсъдят персонално всяка възможност за вашия бранд в уеб света на интерактивните активации.