Survivor зад кадър

Включете своя бранд в онлайн приключението

Реклама

Новият сезон на Survivor се завръща, за да прикове вниманието на поколения българи пред екраните  под мотото „Скритият идол”.  За първи път в историята на риалити формата у нас, тази година сезонът ще осигури на най-верните последователни  фенове екслузивно онлайн съдържание. „Survivor зад кадър“ ще се излъчва всяка седмица, от четвъртък до неделя по време на ТВ сезона. Водещ на рубриката ще бъде Ваня Джаферович или както той сам се определя, единственият участник в България, който е усетил магията на Survivor и от страната на участниците,  и на екипа.

Епизодите, които феновете ще имат възможност да гледат, са 40 на брой, с което bTV Медиa Груп за пореден път затвърждава развитието на дигиталното си съдържание. Желанието ни е да осигурим на нашите зрители и потребители истинско 10-седмично приключение.  Видеата ще разкриват на зрителя как се случва магията -  как работи екипът, къде е настанен, как изглежда природата във Филипините, и разбира се, първите реакции на участниците след като излязат от формата.

Присъствието в ексклузивните интервюта след излизане на участник от играта е много ефективен начин да се позиционира бранд в „Survivor зад кадър“. Това би могло да се случи чрез ексклузивно брандиране на сайта чрез различни видими и мащабни банер формати, както и алтернативни видео рекламни форми.

За допълнителна информация и персонална оферта може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected], които чрез креативен и нестандартен подход ще осигурят на вашия бранд асоциация с уникалното съдържание на предаването Survivor.