Свеж и още по-впечатляващ старт на новия сезон в bTV

Обичаните от публиката формати и актуални предавания печелят още по-широка аудитория със свежи рубрики и премиерно съдържание

Реклама

Новият телевизионен сезон в bTV Media Group стартира ударно в първия уикенд на Септември. Още в предпразничната събота вечер, култовото риалити „Фермата“ даде началото на своя шести сезон, с още по-атрактивни участници и предизвикателни турнири. Сюжетната линия за пореден път ще свърже съдбите на различни българи в битката към финала. Тази есен „Фермата“ ще покаже на всички, че животът продължава и след трудностите и  всяка криза може да бъде преборена само, ако всички се съберем заедно.

              

Първият епизод се радва на успешни зрителски резултати с ръст на годишна база, и мигновено спечели вниманието на потребителите в социалните мрежи. В деня на своя старт, увеличението на ангажираните фенове спрямо първия епизод през 2019г. е близо 40%, като потребителите ценят високо тематичното българско съдържание на предаването. Колоритният подбор на участниците носи със себе си различна аудитория, която оценява положително разнообразието в подбора на открояващите се личности.

Сутрешния уикенд блок „Тази събота и неделя“ даде старт на есенния сезон от три различни точки в страната на 5 и 6 септември, с редица ексклузивни гости и нови авторски рубрики. Водещите разговаряха със своите интересни събеседници от Созопол, Пловдив и София.

           

Усмихнатата водеща на предаването „Преди обед“ Деси Стоянова, бе първият гост от новия сезон на обичаното ток шоу в ефира на bTV „Търси се“, който стартира на празничния 6 септември. От този сезон, непосредствено след срещата си с госта в предаването, зрителите ще могат да се пренесат на сайта www.btv.bg, където всеки четвъртък и неделя ще ги очаква нов епизод от специалната онлайн поредица „Търси се… още“ с ексклузивни допълнителни кадри и интервюта.

              

Едно от най-гледаните актуални предавания в българския ефир – „120 минути“ – се завърна по bTV и вече ще се излъчва от новото високотехнологично студио на bTV. „120 минути“ е поредното актуално предаване, което екипът на bTV интегрира във високотехнологичния студиен комплекс на медията, който тази година бе номиниран в най-престижния конкурс за маркетинг и дизайн в областта на медиите в света.

В понеделник вечер на 7 септември, не по-малко вълнуващ бе старта и на свежото вечерно шоу с Николаос Цитиридис, който събра Тервел Пулев, Алекс и Дани Петканови, Прея и Дивна на футболния терен за един по-различен и забавен футболен мач. Съдържанието е повече от обещаващо с предстоящите тематични вечери, подготвени от екипа на предаването.

                     

Разнообразните предложения за развлечение и винаги навременна информация дават многообразни възможности и за рекламодателите, за което екипът на Отдел „Продажби“ на bTV Media Group е на разположение да отговори на вашите нужди и комуникационна стратегия.

 

bTV Media Group

Отдел “Продажби”

София 1463

пл. България, 1

НДК, Административна сграда, ет. 11

Тел. (+359) 2 9176 800

Тел. (+359) 2 9156 564

Факс: (+359) 2 9176 886

e-mail: [email protected]