Телевизионната аудитория показа категорично предпочитание към bTV на старта на есенния сезон

Развлекателните и актуалните предавания отново привлякоха най-голям зрителски интерес

Реклама

„Фермата“  и „Гласът на България“ са праймтайм хитовете тази есен, показват данните на ГАРБ (All 4+) за старта на есенния телевизионен сезон, измерени съответно на 3 и 4 септември.

След силния старт в събота вечер, „Фермата“ 8 затвърди водещата си позиция по гледаемост със 33,6% от телевизионната аудитория в часовия слот, спрямо 28,7% дял за конкурентната продукция в жанра.

„Гласът на България“ показа изключително превъзходство в неделя вечер, когато музикалният формат привлече 38.5% от зрителите пред малкия екран.  

Централната емисия на bTV Новините, както и актуалните предавания на bTV след лятната ваканция на основните водещи също отбелязаха силни резултати и показаха, че са предпочитаните източници на информация за мнозинството от зрителите (ГАРБ, 3-4 септември). Централната емисия на bTV Новините през уикенда, също бележи високи резултати – 28.8% в събота и 34.2% в неделя вечер. В двата дни репортерите на медията предаваха на живо ситуацията в бедстващите населени места в Карловско. На 4 септември „120 минути“ със Светослав Иванов, което вече започва в 16:30 часа, привлече най-голям зрителски интерес - близо 26% от всички пред ТВ екрана в този часови пояс. Първото издание на предаването „Защо, господин министър?“ с Мария Цънцарова и първи гост - служебният министър на икономиката Никола Стоянов, привлече близо 35% от аудиторията. „Тази събота и неделя“ също отчетоха високи резултати в старта на сезона на 3 септември и на 4 септември.

    

    

    

Днес в ефира на bTV след лятната ваканция се завръщат „Преди обед“, „Стани богат“ и „Шоуто на Николаос Цитиридис“, а на 8 септември от 20 часа сериала „Мен не ме мислете“.