Успехите на bTV Radio Group през 2018 година

Партньорите ни реализираха нови интригуващи кампании

Реклама

През 2018 г. bTV Radio Group, която включва  радиата N-JOY, bTV Radio, Jazz FM, Classic FM и Z-Rock, реализира много и мащабни кампании, които се увенчаха с голям успех. Част от тях се проведоха в партньорство с различни компании и организации. В резултат на участието в тези инициативи партньорите ни отчетоха по-добро позициониране и разпознаване на брандовете си сред желаните таргет аудитории. 

През годината бяха реализирани множество нови кампании, сред които най-мащабното в историята на радиото турне на N-JOY с пътуващо из страната студио, Павилионът за музика и книги на Jazz FM радио, където събрахме 2019 книги за 5 дни, както и първото издание на кампанията на Classic FM радио „Будител по ноти“ в подкрепа на съвременните будители в сферата на музиката. Групата успя и да подобри резултатите на вече реализирани кампании, като „Обиколи Европа с радио N-JOY”, в която се включиха рекордните над 13 000 участници. 

Въздействащото преплитане на музика, гласове, жива модерация и звукове, както и многократните повторения в ефир, гарантират, че посланията на всеки рекламодател ще достигнат до публиката по всяко време и навсякъде, като в същото време ще популяризират брандовете. Проучванията сочат, че радиото генерира с 30% по-високи нива на позитивна ангажираност с брандовете спрямо останлите видове медии. От друга страна, инвестирането в повече от една платформа води до значително увеличаване на възвръщаемостта на вложенията на рекламодателите. Добавянето на радиото като част от медийния микс увеличава с 15% информираността на потребителите.

*Източник: http://www.egta.com/egta_bites/egta_bites_154_02122016/index.html

Контакти:

bTV Radio Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 8039 090
e-mail: [email protected]