В края на месец февруари стартират новите сезони на топ продукциите на bTV Media Group

Реклама

След изключително силен пролетен сезон през 2018 година bTV подготвя поредните стартове на новите сезони на своите топ продукции. Успехът и силното им представяне са гарантирани в прайм тайма на bTV. 

Най-успешното музикално риалити у нас Гласът на България стартира в ефира на bTV с нов сезон на 24 февруари. Най-гледаното шоу за 2018 година у нас по данни на ГАРБ  ще изненада зрителите с обновен регламент, нов треньор и ексклузивно дигитално съдържание в онлайн каналите на bTV Media Group. Всяка неделя от 20 часа феновете ще имат възможност да чуят завладяващите гласове на талантите, да станат съпричастни с вълнуващите им лични истории и да проследят оспорваната битка между треньорите. Пътят на певците и треньорския състав към победата ще проследят и звездните водещи – хип-хоп дуото Pavell & Venci Venc’.

В новия сезон на световния музикален формат конкуренцията ще бъде още по-оспорвана благодарение на свежото попълнение в звездния треньорски отбор. Една от най-успешните и награждавани поп изпълнителки у нас - Михаела Филева ще се включи в битката за победата, която през последните два сезона грабва Иван Лечев. Новият регламент и допълнителните елементи във всеки един етап на формата също засилват конкуренцията както сред треньорите, така и сред участниците в надпреварата им за 50 000 лева и титлата „глас на България“.

Чрез ексклузивно съдържание, създадено специално за дигиталните канали на шоуто, феновете на Гласът на България ще се срещнат с изключителните таланти в шоуто и ще съпреживеят вълнуващите им лични истории. (още…)

Петото издание на MasterChef България се завръща в българския ефир на 25 февруари и по традиция ще вдъхновява зрителите на bTV всеки понеделник и вторник от 21:00 часа. Кулинарното шоу на добрия вкус ще се фокусира върху темата за националната ни кухня, но тя ще бъде преоткрита и представена по модерен и креативен начин. Звездното жури в състав Chef Андре Токев, Chef Петър Михалчев и Chef Силвена Роу ще развият връзката между храната, хората и културата в компанията на интересни и различни хоби-готвачи, които са готови да покажат качества и креативност по пътя към престижната титла и голямата награда от 100 000 лева.

Феновете на MasterChef ще имат възможността да надникнат и зад кадър с ексклузивното видео съдържание на on-line платформите на bTV Media Group. (още…)

Новите епизоди на Смени жената зрителите ще гледат от 27 февруари. Сезон 2019 на уникалния социален експеримент ще заложи на рецепти за семейно щастие. Всяка сряда вечер от 21 часа шоуто ще акцентира върху „тайната съставка“ за успешните отношения на различни семейства. Част от семейното предизвикателство в новия сезон става шестчленното семейство на спортната звезда и бивш капитан на националния отбор по волейбол Владимир Николов.

Един от най-емоционалните и поучителни телевизионни формати отново ще направи зрителите съпричастни с вълнуващ социален експеримент, в който две семейства ще разменят съпругите си за седмица. Героите в новия сезон на Смени жената, който учи на толерантност, ще покажат не само различия в бита си, но и коренно противоположни философии на живот. Целта е една – всяко семейство да намери своята рецепта за щастие с помощта на чуждия опит. (още...)

Мария Силвестър и бригадата на Влади Караджов ще променят не само домовете, но и живота на още 14 български семейства в тежко положение в четвъртия сезон на Бригада Нов дом. Емблематичният социален проект се завръща в ефира на bTV на 28 февруари с още по-амбициозна мисия. Всеки четвъртък от 21:00 часа Мария Силвестър и майсторите на бригадир Караджов ще влизат в неприветливите и разрушени къщи на самотни майки, за да ги превърнат в истински домове за тях и техните деца. По традиция, неуморните майстори ще върнат усмивките на многодетни дами с драматични истории и деца в неравностойно положение като им подарят мечтаните стаи и нови мебели след само 5 дни. Докато текат преобразяващите ремонтни дейности, Мария ще се погрижи те да осъществят и дълго отлагани цели, които ще им дадат нови възможности за реализация. (още)

Бригада Нов дом оживява и в онлайн средата, където bTV Media Group подготвя и специално ексклузивно уеб съдържание с Влади Караджов.

 

Култовият сериал на bTV – Столични в повече, ще има своя 13-и сезон. След 157 излъчени епизода, това е най-продължителният и успешен български сериал в модерната история на телевизията у нас.

Неповторим и забавен сюжет, ярки и развиващи се персонажи, отлична актьорска игра и най-високо качество на продукцията, привличат зрителската аудитория към уникалната поредица на bTV вече 12 сезона.

Новият сезон обещава неочаквани обрати – не само в сюжета, но и в характерите на любимите персонажи. Ще има нови лица, а познатите герои ще претърпят изненадващи промени.

Комедийният сериал и тази пролет ще забавлява зрителите всеки петък от 21 часа, a епизодите ще са достъпни и на btvplus.bg до 7 дни след ефир.

Новите сезони на знаковите шоупрограми ще се развият и в дигитална среда чрез специално, допълнително видеосъдържание.  Този сезон рекламодателите ще могат да асоциират брандовете си с ексклузивно съдържание, обвързано с топ продукциите и създадено специално за радио платформите на bTV Media Group:

Радио:

  • Гласът на България – В рубриката „Пей сърце“ ще вземат участие най-атрактивните таланти от музикалното шоу „Гласът на България“. В седмичната рубрика на V-reporterа Елина по радио N-JOY ще бъдат представяни любопитни истории от бекстейдж сцената на Гласа и събитията в шото. Заедно с водещите ще бъдат коментирани актуалните теми от формата, като за финал ще се проведат срещи с отборите за изпълнения на живо в студиото на радиото;
  • MasterChef рубрика в „От 10 до 2 с Нейа“ по радио N-JOY – В специална радио рубрика, наречена „Masters с Нейа“, ще гостуват участници от настоящия и от предишни сезони на кулинарното шоу MasterChef. Те ще споделят със слушателите свои рецепти и, готварски трикове. Сред темите ще бъдат застъпени и правилното усвояване на остатъчни продукти с цел намаляване на хранителните отпадъци. Спонсорът ще бъде комуникиран със спонсорски заставки и лайв-анонси;
  • Смени жената – крос-промоционални активности с рубриката „Загубени в превода“ на радио N-JOY. Всяка сряда сутрин водещият Инспектор N-JOY и психоложката Елена Димитрова – Ангелова коментират различни гледни точки по социални теми с фокус върху взаимоотношенията между мъжът и жената. В рамките на три месеца те ще дебатират върху ключови моменти от телевизионния формат „Смени жената“, а техни гости в студиото на радио N-JOY ще бъдат вече участвалите в реалити формата.
  • Съветите на Бригада Нов дом по радио N-JOY и bTV Radio – В рубриката „Дом като нов с Влади Караджов“ всеки ден по три пъти Влади Караджов ще дава насоки на слушателите за ремонта и поддръжката на дома им. Съветите по радио N-Joy и bTV Radio ще бъдат кратки с хумористичен характер, като точно и ясно ще дават примери на слушателите, превръщайки ги в истински майстори. Всеки ден съветите ще бъдат различни, като ще засягат различни практики и сфери на майсторската работа. Спонсорите ще получат масирано присъствие в радиоефира със спонсорски заставки и лайв-анонси от водещите. Рубриката ще докаже, че с малко усилия е възможно всичко старо и захабено в дома, да стане ново и красиво;
  • Столични в повече - В ефира на радио N-JOY ще прозвучат кратки интервюта с актьорите в сериала, които с присъщия за тях хумор, ще разкажат за уникални моменти от снимките на сериала, за отношенията между персонажите, за интригите и много други пиперливи сюжети във фабулата. Включванията в радио ефир представляват кратки интервюта, които се излъчват по няколко пъти на ден.

Разнообразното телевизионно съдържание и разпространението му във всички останали платформи осигурява на рекламодателите достигане до всички желани таргет групи.

Продукциите на bTV Media Group за пореден сезон предоставят уникална възможност на своите клиенти и партньори да обвържат своите брандове и продукти с висококачествено съдържание. Предлага се голямо разнообразие от алтернативни форми на реклама, които осигуряват възможност за интеракция с публиката по оригинален и запомнящ се начин.

Разнообразното телевизионно съдържание и разпространението му във всички останали платформи осигурява на рекламодателите достигане до всички желани таргет групи.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]