Всички говорят за… Шоуто на Николаос Цитиридис
Трета седмица ентусиазмът около новото вечерно шоу на bTV Media Group не спира. Свежият водещ, гостите и цветният хумор привличат нови сегменти от зрители в слота

Пилотният епизод на предаването привлече близо 41% от всички, гледали телевизия в понеделник вечер.
В хода на шоуто зрителите надминаха 1 милион. (ГАРБ, 27/01/2020).
На база цялостната аудитория 4+ новото шоу на bTV е проследено от 2,9 пъти повече зрители от Нова ТВ.
Най-голяма публика шоуто привлече сред младите зрители между 18 и 34 г. – 44,3% от тях гледаха дебюта на новото лице в телевизионния ефир – Николаос Цитиридис. Предаването е с 2.4 пъти повече млади зрители от Нова ТВ в слота.
При активната аудитория 18-49 Шоуто на Н. Цитиридис постига дял 37.9% - 2.4 пъти повече от Нова ТВ.
Очаквано с нетърпение и позитивно отношение от медиите, новото вечерно шоу, освен голям зрителски интерес, получи и силно одобрение в медиите и социалните мрежи. Най-четените и влиятелни печатни и онлайн медии оцениха високо новото откритие на bTV – Николаос Цитиридис.
„Комикът и журналист с гръцки корени се превърна в своеобразна медийна сензация“ (offnews.bg), „Добро начало за Цитиридис“ и „Хуморът, начинът на общуване със зрителите пред екрана и в студиото, сценографията, тематиката – във всичко е търсен път към младите хора“ (Площад Славейков), „Това, което продуцентите на bTV направиха и за което искрено им благодаря, е, че избраха някой, израснал пред монитор, роден само година преди мен и с име, което никой не може да произнесе - Николаос Цитиридис“ (24 часа), са само част от позитивните ревюта за шоуто в медиите.
В лайфстайл медиите сравненията на водещия с неговия предшественик в късния часови пояс също са в полза на Николаос Цитиридис.
„Младият Николаос няма никаква нужда да се прави на някого друг ”, пишат в анализ колегите от Webcafe.„Шоуто на Николаос Цитиридис“ взриви социалните медии със своя старт. Ежедневно шоуто привлича нови последователи, достигайки нови аудитории особено в Instagram. В първата си седмица новото вечерно шоу на bTV достига над 400 хиляди потребители в социалните медии, които се ангажират с висококачествено съдържание над 140 хиляди пъти. Николаос е харесван сред всички възрасти, но е истински хит особено сред младата аудитория, като 65% от феновете на шоуто във Facebook до момента са в групата 18-34.
В разнообразието от коментари в социалните мрежи, впечатление прави огромният брой позитивни отзиви и окуражаващи коментари за „Шоуто на Николаос Цитиридис“, нетипични при представянето на изцяло ново предаване с абсолютно непознат за широката аудитория водещ.
„Шоуто на Николаос Цитиридис“ вече предлага широк спектър от възможности за позициониране – в рубрики, скечове, AR или интегриране на бранд персонаж.
Екипът на отдел Продажби е на разположение да обсъди разнообразните възможностите с вас.
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]