Реклама
Две необикновени истории ще разкаже тази събота от 16:30 часа в "Предай нататък" Наталия Симеонова. Първата от тях се казва "Моноспектакъл" и разказва историята на жизнерадостната Моника, която се ражда с диагноза Спина Бифида. За нейно щастие, след няколко операции гръбначният й стълб се затваря, но остава силно гръбначно изкривяване, което, за съжаление, с времето прогресира. Моника се е научила да живее с диагнозата, дори се самоиронизира, но истината е, че й е необходима скъпа операция на гръбначния стълб, за да може да се спре прогресиращото изкривяване и тя да заживее нормален живот.
При втората си среща с Наталия Симеонова, Моника ще трябва да научи един текст, с който да се подготви за мечтаната главна роля. За да се справи добре със задачата на помощ ще се притече един от най-добрите стенд-ъп комедианти Влади Маринов. Премиерата на представлението, в което Моника ще бъде главно действащо лице, ще се състои в столичен клуб, сред отбрана публика, където ще бъде и любимият актьор на младото момиче – Виктор Калев.
В студиото на "Предай нататък" изненадите за Моника ще продължат. Тя ще получи специално послание от Мария Сапунджиева, която й е подготвила и един специален подарък от "Независим театър" – София и финансовата подкрепа на благодетел на "Предай нататък" на стойност 2000 лева.
"Предай нататък живот" е втората история, тази на две невероятни жени – Виктория и Мариела. На 21 май една изключително благородна кауза отпразнува своя първи рожден ден. Тя носи името "Майки за донорство" и събира житейските пътища на тези две невероятни жени - донор и реципиент.
Изненадите, които екипът подготви за Виктория и Мариела ще започнат с една истински вълнуваща среща с две рок легенди, на които те са страхотни фенове – Звезди и Юри от "АХАТ". Двамата ще засвидетелстват по категоричен начин подкрепата си към тяхната кауза и ще им посветят специално мастериран за тях вечния хит на "АХАТ" – "Черната овца".
В студиото на "Предай нататък" благодетелите от "Метрореклама" също ще подкрепят кампанията и ще предоставят безвъзмездно рекламни позиции в метростанциите и мотрисите, както и изработване на рекламните визии на кампанията. Подкрепа ще окажат също и електронните медии на bTV Media Group - Z-Rock и bTV Radio.