Мисията на Радиото

В ситуация на извънредно положение осигуряването на бърз и лесен достъп до надеждна информация е изключително важно. Ролята на радиото, като медията, която може да реагира най-бързо с новини и критична за населението информация, става още по-голяма

Реклама

Радиото запазва своя голям обхват (достига до 9 от 10 души всяка седмица[1]) и се ползва с най-голямо доверие от 77% от аудиторията.

Предимство на радиото е гъвкавостта при предлагането на различни подходи към темата COVID-19. Станциите в bTV Radio Group и преди всичко N-JOY, bTV радио и Jazz FM работят в пълна синергия с нюзрума на bTV и надграждат с авторско публицистично съдържание в радиоефира. При едно от водещите информационни радиа в България - bTV Radio, това е под формата на директно включване и отразяване на живо от мястото на събитията, разговори с представители на институциите и експерти, и излъчване на брифинги на правителството.   При N-JOY и Jazz FM темата е застъпена чрез съвети към слушателите в началото на всеки програмен блок, както и информация за най-новите разработки и събития от ключовите точки по света.

 

Данните на Gemius Prism за радиослушаемостта онлайн също показват, че аудиторията разбира ролята на радиото като бърз и надежден източник на информация. Данните сочат над 53% увеличение на онлайн слушемостта на bTV Radio в сравнение с миналия месец и над 200% по-голяма посещаемост на онлайн портала на радио N-JOY.  Високите резултати свидетелстват за успешната адаптация на екипите и програмите на радиата към настоящата ситуация. Тези данни затвърждават многократните проучвания[1], които показват, че 60% от слушателите се обръщат към радио, за да бъдат информирани по време на извънредни ситуации. Тези констатации са в съответствие с проучванията на Европейската комисия, които последователно установяват, че радиото е медията с най-голямо доверие в Европа.

Радиостанциите ясно осъзнават отговорността, която носят към своите слушатели, за да ги информират с точни новини и полезна информация, дори в новата среда, пълна с предизвикателства. Бързата адаптация на програмите на bTV Радио, N-JOY, Jazz FM и Classic FM през последните дни показва, че екипите правят всичко възможно, за да продължат да поддържат добрия дух и информираността на слушателите.

По време на изолация радиото може да е единственият друг глас в стаята, затова не забравяйте да включите любимата си станция и да се насладите на времето у дома. bTV Radio Group ви призовава #ОстанетеСиВкъщи!

Легенда:

[1] Данни от проучване на Radiocentre:

https://www.radiocentre.org/policy/breaking-news/

2 Виж точка 1.

 

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама