Лято 2021 г. – колаборациите с популярни лица като важна част от маркетинговата стратегия

Какви са тенденциите а партньорствата с известни личности за предстоящия летен сезон и как bSTARS може да бъде подходящото решение за брандовете

Реклама

След 2020 г., година, в която бизнесът опитваше различни методи за адаптиране на маркетинговите стратегии в унисон с настъпилите огромни промени, 2021 г. дойде с известна доза обещание. Не само бизнесите вече са по-добре приспособени към „новото нормално“, но и все повече потребители се обръщат към електронната търговия за задоволяване на своите потребности.

Една от големите тенденции през 2020 г. беше обръщането на брандовете към популярните лица със значително внимание и влияение в социалните мрежи. Чрез този подход брандовете останаха близки с потребителите си и даже успяха да заздравят връзката си с тях. А някои успешно я създадоха.

През 2021 г. се очаква продължаване на тази тенденция, като под прожекторите вече освен популярните лица от екрана, са все повече микроинфлуенсърите – с по-малка, но силно ангажирана аудитория на определена тема и в конкретна сфера.

Втората тенденция е инвестиция в дългосрочни отношения с популярни лица – както в дигитална среда, така и в цялостни 360-градусови комуникационни кампании.

След вълната от еднократни колаборации през 2019 и 2020 г., започна да се наблюдава желание от страна на марките да изграждат дългосрочна връзка със създателите на съдържание. Все повече от тях се профилират още по-тясно откъм теми, по които говорят и това неминуемо води до увеличаване на ангажираността на аудиторията им. Именно това ги прави изключително ценни.

Пример в това отношение са финалистите от формати като „Гласът на България“, „MasterChef” и „България търси талант“ – хора с отношение към конкретна тема, която развиват и така обогатяват аудиторията си.

Брандовете ще поставят все по-голям акцент на автентичното, естествено съдържание. За да е възможно това, популярните лица и създателите на съдържание онлайн следва да преценят изключително добре дали конкретният продукт или услуга на бранда ще резонира с тяхната аудитория. Тази отговорност обаче пада на плещите и на брандовете.

Именно затова ние от bSTARS винаги преценяваме внимателно профила и индивидуалността на дадено лице, както и този на марката, намираме пресечни точки и анализираме потенциалните резултати, за да предложим най-подходящото партньорство.

С този огромен фокус, поставен върху дигиталната реклама, в последната година offline маркетинговите активности останаха на заден план, а те предлагат множество инструменти, доказани успешни във времето.

Събитията

През 2020 г. този сегмент от рекламата претърпя огромен спад и почти изцяло беше изключен от маркетинговия микс на брандовете. Някои от тях, чиито събития не можеха да бъдат отменени, ги преформатираха и осъществиха онлайн. Имайки предвид регулациите около COVID-19 огромните форуми вече няма да са на фокус. Все повече се отваря разговора за малки, бутикови събития с ограничена публика. С цел да достигат до по-широка аудитория, те ще придобият хибриден характер, с което ще се даде възможност на аудиторията, която не може да присъства на място, да стане част от него виртуално и да бъде равноправна част чрез въпроси и коментари.

bSTARS вече стана част от няколко подобни събития, като например ежегодната церемония по връчването на наградите за ефективност в рекламата Effie Awards, където водещи тази година бяха Десислава Стоянова и Александър Кадиев. В световен мащаб тази тенденция се развива от години, но след COVID-19 се проявява все по-убедително.

Летните месеци от своя страна ще позволят реализация на събития на открито, отново в по-малък състав, но отговарящи на огромната нужда на хората да прекарат време навън, заедно, на нещо ново и вълнуващо. За да бъде привлечено вниманието на аудиторията, е добре да бъде ангажиран опитен и много разпознаваем водещ, който да модерира събитието по подходящ начин.

Във вселената на bSTARS попадат част от най-популярните водещи у нас, които могат да бъдат ангажирани като водещи както на събития с хибриден характер, така и летни събития, планирани на открито.

Не трябва да забравяме и че летният сезон означава време, прекарано извън дома – на път за почивка в колата, на разходка из града под слънчевите лъчи или ваканция в курорт. Това създава допълнителни възможности за използване на вече познати инструменти, които привличат потребителското внимание – външна реклама, радио реклама, изпълнения на живо на външни локации и пр. bSTARS съчетава и управлява едни от най-разпознаваемите личности у нас, ползващи се с високо потребителско доверие и талант.

Лятото на 2021 г. обещава потребителски „глад“ за емоции, преживявания и вълнения извън дома. В такава среда  марките могат се позиционират натурално, така че да развиват и заздравяват връзката си с аудиторията. Ние от bTV Media Group сме на разположение за своите партньори, за да им помогнем в това начинание.

 

Отдел “Продажби”

София 1463

пл. България, 1

НДК, Административна сграда, ет. 11

Тел. (+359) 2 9176 800

Тел. (+359) 2 9156 564

Факс: (+359) 2 9176 886

e-mail: [email protected]

ПОСЛЕДНИ

Реклама