Новото влиза в дома на българския зрител през Пролет 2022

Изцяло премиерни заглавия и формати в каналите на bTV Media Group ще вълнуват зрителя през пролетта на 2022 г.

Реклама

Всички обичаме изненадите и положителните емоции - подаръци, неочаквано посещение, непредвидено пътуване. Те носят еуфория, вдъхновение, създават спомени, за които дълго продължаваме да говорим. Те са начин за откъсване от често еднообразния ритъм на познатото ежедневие и именно затова ги приветстваме.

През идната година телевизионният екран отново ще бъде постоянен гост в домовете ни, а аудиторията ще стане свидетел на много изненади. С обещание за още повече вдъхновение, вълнение и забавление bTV Media Group ще присъедини към портфолиото си редица нови за България заглавия. Таланти, любов, амбиции и мечти ще се сблъскат в един телевизионен сезон, за да предоставят на зрителите необикновено и изпълнено с емоции екранно преживяване.

Приветствайки новото в националния ефир, bTV Media Group продължава да следва класическите принципи за подбор и създаване на висококачествено съдържание, чрез които гради безпрецедентно доверие в контакта си с нейно величество публиката. През 2022 г. фокусът ни е да запазим стратегическото си предимство в качествената журналистика и да добавим повече бизнес теми, особено актуални в периода на възстановяване.

Докато трупахме знания от новите възможности, отново установихме, че именно партньорството между медии и рекламодатели помага на компаниите да преодолеят периодите на криза по-лесно. Тази формула се доказва като най-ефективна, когато брандовете се възползват от силата на телевизията и разгърнат творческото изпълнение и обхвата на неконвенционалните рекламни решения в мултиплатформена среда.

"Неслучайно bTV Media Group разполага със специален екип от професионалисти, посветени на най-ярките и креативни решения, обединени под бранда boost. Изискванията към качеството на медийното позициониране нарастват с всеки изминал ден. Брандовете знаят добре кои нагласи на потребителите могат да им бъдат от полза, кое и по какъв начин да променят. Заедно с нашите партньори активно усъвършенстваме работата си с емоционалните стимули за връзка с хората и начините, които допринасят за преминаването им към активен избор и решение", споделя Десислава Проева, директор "Продажби" в bTV Media Group.

 Мащабната програмна стратегия на медийната група включва 30% увеличение на инвестициите в съдържание. Любовта е основният герой в абсолютния световен феномен "Ергенът", чийто рекорден 26-и сезон в Америка бе съвсем наскоро потвърден. Желанието за силни емоции намира израз в приключението Survivor. Световноизвестният формат се завръща с много адреналин в търсене на Скритият идол. Зрителите ще се насладят на още една доза лоялна конкуренция със зрелищен спектакъл в "България търси талант". Кралицата на здравословното и вкусно хранене Силвена Роу ще зарадва многобройните си почитатели със свое авторско предаване.

Също толкова звездно е присъствието и в тематичните канали на bTV Media Group. Ефирът на bTV Action се готви за турнири от световен мащаб, а RING ще предложи още футбол, е-гейминг и фокус към българското присъствие в любими спортове. Феновете на доброто кино ще посрещат премиерните филмови заглавия по bTV Cinema, а добрият хумор ще радва зрителите на bTV Comedy. Не по-малко е вниманието и към дамската аудитория - bTV Lady ще обогати значително разнообразната селекция от любими сериали, ексклузивни токшоу програми, лайфстайл предавания и риалити формати.

Повече бизнес теми и ексклузивни български сериали ще бъдат фокус на всички платформи на bTV Media Group. С премиера на SVOD платформата VOYO е планирана нова селекция от ексклузивни български сериали. В тв ефир ще се появят продължения на някои любими на българите сериали. А още през пролетта на 2022 ще акцентуваме върху първокласния хумор в горчиво-сладка история за сблъсъка на два различни свята с нов български сериал в национален праймтайм.

Посрещнете възможностите на новото във висококачествената медийна среда на bTV Media Group.

ПОСЛЕДНИ

Реклама