Когато данните говорят

Каква е равносметката за предпочитаните аудитории през 2020 и какви са тенденциите за 2021

Реклама

2020 определено беше изпитание за всяка индустрия по света. Забеляза се значителна промяна в планирането на клиентите за реклама в сайтовете от портфолиото на bTV Media Group, както и промяна в аудиториите, които се подбират прецизно чрез платформата DMP (Data Management Platform).

Значително се открои предпочитанието на клиентите за предимно спортни аудитории (разделени съответно на мъже и жени, които харесват спорт). С помощта на спортната ни аудитория генерирахме над 20 милиона таргетирани рекламни импресии в периода от март до декември 2020.

Тази таргет аудитория е предпочитана от компании за спортни залози, бързооборотни стоки, автомобилни компании.

На второ място по предпочитания се отличи семейната аудитория, разделена на родители и домакини. През нея са преминали 40% от импресиите на кампаниите само през последното тримесечие на 2020. Сектори, които се занимават с производство и продажба на стоки за дома, дамски стоки и продукти за деца, смело избираха този таргет.

На трето място по търсене беше мъжката аудитория - по-конкретно мъже с по-високи доходи. В интернет пространството този специфичен таргет е трудно откриваем, а същевременно много интересен за рекламодателите.Те търсят тази конкретна група, защото има нужда от по-малко информация и в същото време взима решение за покупка много по-бързо в сравнение с жените.

Тази аудиторна група отбеляза 13% от всички рекламни импресии, купени чрез DMP аудитории и сегментиране. Таргетът беше и най-търсен през първото и последното тримесечие на изминалата година.

Прогнозата ни за 2021 е, че фокусът на рекламодателите ще бъде предимно на тема дом, уют и спорт. Промяната в поведението на потенциалния потребител идва вследствие на факта, че много хора превърнаха домовете си в офис пространство.

Смятаме, че женската аудитория ще бъде по-предпочитана, но също така ще се засили интересът към мъжете, които работят от вкъщи.

За максимална прецизност в достигането на потребителите във вашата аудитория, нашият екип е на разположение да предложи най-подходящото решение и през настоящата година.

ПОСЛЕДНИ

Реклама