Пътят на Флориан Скала, по който правилните решения са лесни, а личният пример е незаменим

Главният изпълнителен директор на bTV Media Group е на корицата на новия брой на списание „Мениджър“

Реклама

В месеца, в който bTV отбеляза 20-годишния си юбилей, главният изпълнителен директор на медийната група Флориан Скала говори за своя път в телевизионната индустрия за първи път пред екипа на сп. „Мениджър“.

„Професионалният и житейският му път преминават през доста уроци, срещи и случки; през много взети решения, много свършена работа и много първи неща. И за екипа на „Мениджър“ при подготовката на материала с него се случиха някои неща за първи път – първата фотосесия, проведена дистанционно през Zoom видео разговор заради пандемията и правилата за работа от вкъщи, и първият опит за представяне на героя от корицата през негов личен разказ за важните моменти в живота му“, се казва във въведението на материала.

***

„За мен решенията и действията са или правилни, или грешни. Ако са правилни, няма как да са трудни“.

„Най-смислените партньорства с рекламодатели са устойчивите. Те често изискват много повече усилия, постоянство и търпение, но тогава удовлетворението е още по-голямо. Затова за мен е привилегия да работя със страхотния екип в bTV Media Group, който не е изкушен от еднократни и краткосрочни победи, а е прогресивен и посветен на дългосрочните цели“.

„За мен е важно да давам открита обратна връзка с аргументи и примери, с лично признание. Хората трябва да знаят как точно работата им помага на компанията да расте, както и че поздравленията, които получават, не са протоколни“.

“Спирам да работя, когато съм готов, а не според това, какво показва часовникът. Истинското изкуство е в това да вземеш правилното решение, независимо дали вече си работил 20 часа без прекъсване, или е 4:00 ч. сутринта”.

***

За вдъхновението, първите стъпки, отношението към резултатите, пътя към правилната преценка, силата на екипа, предизвикателствата като част от индустрията, постиженията на bTV Media Group през последните три години, свободата на словото и независимата журналисти и още - четете в новия брой на списание „Мениджър“.

ПОСЛЕДНИ

Реклама