Социалните медии – органичният начин за продължение на рекламната комуникация сред лоялни последователи

Съдържанието на bTV Media Group цели изграждане на доверие отвъд моментните резултати

Реклама

Всички помним как в началото на 2019 г. стотици българи написаха „есе“, а други групово се насладиха на продукта на своята креативност. Дори няколко големи бизнес бранда намериха подходяща форма, за да се възползват от мо(ну)менталната популярност на развилата се в социалните медии сензация в национален мащаб, а думата „есе“ придоби свой собствен живот и измерение.

В центъра на това явление стоят социалните медии – дигиталното продължение на реалния свят, в което всеки е както потребител, така и създател на истории.

Силата на най-бързоразвиващата се платформа е именно в способността й да изгражда общности от последователи, чиито интереси са ограничени и целенасочени, което спомага за култивирането на лоялност и доверие към комуникираното съдържание.

Ние в bTV Media Group целим точно това – да създаваме и привличаме аудитория от общности с изявен профил, които генерират значително по-добри резултати от традиционните моментни скокове без последователност. Резултатите са видими, а именно между 43% и 64% ръст на достигнатите потребители при основните праймтаймови формати в пролетния сезон в сравнение със същия период през 2018г., и средно 40% генериран ръст при ангажираността.

Историите, които bTV Media Group разказва в социалните медии, се базират на непрекъснати анализи на потребителското поведение и интереси, и се създават като продължение на телевизионния ефир, като добавят плътност, удължена ангажираност и изграждане на по-силна емоционална връзка.

Голяма част от предаванията ни разполагат със своята платформа от верни последователи, които продължават събитията от екрана, или живеят свой собствен живот.

Така например, със своята концепция и изцяло собствено оригинално съдържание, „За ненаситните“ е мястото за кулинарно изкуство, което пренася онлайн емоцията, създадена от MasterChef, в профилите на хитовото кулинарно шоу в социалните мрежи. В същото време проектът изненадва с невиждани досега кадри, което създава възможност за дългосрочно задържане на зрителския интерес. Премиерната видео поредица Men In the Kitchen от своя страна е иновативен подход към традиционните “how to” видеа, но с комплимент към аудиторията.

С този подход, който ще продължим и при форматите в предстоящия есенен сезон като „България търси талант“ и „Фермата“ ние създаваме благоприятна среда за вплитане на органичния зрителски интерес в комуникационната стратегия на вашия бранд, с цел засилване на нейното въздействие в подходящ и смислен контекст.

Така, с добавената стойност на социалните ни мрежи и обществата, които развиваме ежедневно, рекламното съобщение добива завършен вид и създава позитивно усещане.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9156 531
e-mail: [email protected]

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама