Header Bidding: прогресивната програматик стратегия

След различните видове програматик сделки bTV Media Group вече предлага и Header Bidding като решение за купуване на реклама

Реклама

Какво представлява?

Header Bidding е процес, който ни позволява да предлагаме рекламно пространство по сайтовете ни едновременно на няколко клиента, като прескачаме т.нар. „waterfall” метод.

Как се случва?

Първо, предоставя се възможност на няколко клиента да „наддават“ за дадена позиция (това се случва чрез SSP, Ad Exchange или Ad Network). Тук идва и основната разлика между waterfall метода и Header Bidding. При Waterfall клиентите наддават един по един. Ако първият „повикан“ клиент не отговори на търсената цена, се извиква вторият и т.н., докато импресията не се запълни.

Методът Header Bidding дава възможност на всички участници да наддават едновременно, още преди импресията да е достигнала Ad Server-а. След това софтуерът на Header Bidding-a избира участника, дал най-висока цена, и го изпраща в Ad Server-a, където се обработва, сравнява с конкурентните предложения и се запълва дадената импресия.

С Header Bidding всички рекламодатели вече имат по-голяма възможност да купят инвентар по сайтове ни. Също така всеки участник в процеса има повече прозрачност и по-голям избор в купуването на импресии, тъй като с Header Bidding те имат достъп до инвентар, който не е наличен при стандартните programmatic сделки. Друго огромно преимущество е, че като пропускат стандартния Waterfall процес, рекламодателите имат по-голяма конкурентоспособност – наддават  едновременно, без изчакване и имат равен шанс именно тяхната реклама да бъде визуализирана.

Форматите, от които може да се възползвате чрез Header Bidding, са: 300х250, 300х600, 980х200, 728x90, видео, in-article, като екипът ни с удоволствие ще отговори на всички ваши запитвания.

Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]