Какво се случи в първото тримесечие: Програматик трендове на 2021

Как се позиционират нашите прогнози в края на Март 2021

Реклама

В началото на тази година дадохме прогноза, че все повече агенции и клиенти ще се ориентират към програматик купуване през 2021 и в това се оказахме прави. Още през първото тримесечие на тази година забелязахме по-голям интерес към програматик решенията ни, отколкото през изминалите години.

Ясно се очертава тенденцията как интересът се премества от негарантираните към гарантираните сделки. Въпреки спада от около 30% в импресиите на негарантираните сделки, видяхме и ръст от над 1 милион импресии в гарантираните. Там отчетохме и огромно увеличение на приходите.. Това само потвърждава становището ни, че повече клиенти се ориентират към този тип купуване на уеб реклама, а високият интерес към гарантираните ни сделки означава, че клиентите ни гласуват по-голямо доверие щом става въпрос за програматик закупуване.

        

Вече можем да се похвалим и с активен действащ Private Marketplace (частен пазар), в който можем да каним различни клиенти и купувачи, които да наддават за определен тип инвентар от сайтовете ни. Победителят се определя на аукционен принцип, в който най-високото предложение печели). В момента чрез него купувачите мога да закупят инвентар чрез 300x250, 300x600, 980x200 и видео. 

Екипът ни е на разположение да предложи подходящото програматик решение за вашия бранд.

 

bTV Media Group

Отдел “Продажби”

София 1463

пл. България, 1

НДК, Административна сграда, ет. 11

Тел. (+359) 2 9176 800

Тел. (+359) 2 9156 513

Факс: (+359) 2 9176 886

e-mail: [email protected]