Programmatic 2021

Последните две години доказаха, че дигиталният свят се ориентира към автоматичното купуване на реклама, или към т.нар. програматик сделки. Решенията, които предлага bTV Media Group.

Реклама

Едно от основните предимства на програматик купуването е гъвкавостта и свободата, която то дава на нашите клиенти. Контролът и прозрачността, които предлага програматик купуването на криейтиви и настройки по кампанията, е удобство за клиентите, особено във време на социално дистанциране.

Друго основно предимство е така нареченият real-time reporting. Това е мечта на всеки рекламодател - да може да следи как точно се представя всеки криейтив във всяка кампания, в търсене на по-добра оптимизация. Това не само улеснява и автоматизира процеса на купуване на рекламните ни площадки, но и предоставя персонализирано послание на криейтивите на клиента.

В комбинация с нашата DMP платформа и събраните до момента над 3 милиона бисквитки на потребители, програматик купуването става още по-мощен инструмент за реклама, която достига точните хора в правилното време. Както споменахме горе, с опцията real-time reporting и възможностите за оптимизация и DMP платформата, резултатите ще бъдат налице веднага. Това също така повишава вниманието от страна на потребителите и следователно завишава процента на хората, които имат интерес и отиват на сайта на клиента. Всяка година отчитаме страхотни ръстове на този тип сделки.

Също така клиентите могат да се възползват и от най-новата опция, която предлагаме от тази година – нейтив форматите. Нейтив рекламата е елегантен начин брандът да се свърже с релевантно съдържание. Рекламният формат се слива със съдържанието на сайтовете ни и пренася посланието на клиентите към потребителите по фин и ненатрапчив начин.

Забелязахме през 2019 и 2020 година как фокусът към програматик купуването се увеличава драстично. През 2020 спрямо 2019 година импресиите, инвестирани в програматик сделки, са се увеличили с над 30%. Само за Preferred Deals има 51% ръст в импресиите. Това ни подсказва, че през 2021 година този растеж ще продължи и че повечето агенции и клиенти се ориентират към автоматизираните процеси в дигиталната сфера.