Реклама
Едно от основните предимства на програматик купуването е гъвкавостта и свободата, която то дава на нашите клиенти. Контролът и прозрачността, които предлага програматик купуването на криейтиви и настройки по кампанията, е удобство за клиентите, особено във време на социално дистанциране.
Друго основно предимство е така нареченият real-time reporting. Това е мечта на всеки рекламодател - да може да следи как точно се представя всеки криейтив във всяка кампания, в търсене на по-добра оптимизация. Това не само улеснява и автоматизира процеса на купуване на рекламните ни площадки, но и предоставя персонализирано послание на криейтивите на клиента.
В комбинация с нашата DMP платформа и събраните до момента над 3 милиона бисквитки на потребители, програматик купуването става още по-мощен инструмент за реклама, която достига точните хора в правилното време. Както споменахме горе, с опцията real-time reporting и възможностите за оптимизация и DMP платформата, резултатите ще бъдат налице веднага. Това също така повишава вниманието от страна на потребителите и следователно завишава процента на хората, които имат интерес и отиват на сайта на клиента. Всяка година отчитаме страхотни ръстове на този тип сделки.
Също така клиентите могат да се възползват и от най-новата опция, която предлагаме от тази година – нейтив форматите. Нейтив рекламата е елегантен начин брандът да се свърже с релевантно съдържание. Рекламният формат се слива със съдържанието на сайтовете ни и пренася посланието на клиентите към потребителите по фин и ненатрапчив начин.
Забелязахме през 2019 и 2020 година как фокусът към програматик купуването се увеличава драстично. През 2020 спрямо 2019 година импресиите, инвестирани в програматик сделки, са се увеличили с над 30%. Само за Preferred Deals има 51% ръст в импресиите. Това ни подсказва, че през 2021 година този растеж ще продължи и че повечето агенции и клиенти се ориентират към автоматизираните процеси в дигиталната сфера.